💬
Logga in
Fuska.se

Billigaste Pc-Spelen

7 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vet någon här på forumet om någon sida där man kan köpa billiga pc-spel? Vet bara om fast2play men skulle gärna vilja ha mer att välja mellan. Tacksam för snabbt svar.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vet någon här på forumet om någon sida där man kan köpa billiga pc-spel? Vet bara om fast2play men skulle gärna vilja ha mer att välja mellan. Tacksam för snabbt svar.

Steam och Humble Bundle.

2 Oct 2015
Nivå 1 · Novis

G2A

Nivå 13 · Mästerfuskare

Som Proccito säger, steam och humble bundle. Har svårt att tänka mig något billgare ställe som fortfarande är lagligt. Köpte GTA San Andreas och GTA IV för 65kr på humble bundle.

Annars är det väl bara att kolla in prisjakt och se var de säljer spel billigast.

7 Oct 2015
Nivå 2 · Novis

Kinguin. Det är ungefär som Fast2play men jag iallafall får 25% tax när jag handlar på fast2play och på Kinguin så får jag 0%.

8 Oct 2015
Nivå 13 · Mästerfuskare

Kollade fast2play nu, verkar ju ganska najs initialt. Reorna stämmer inte överens med steam så det går att stundtals att göra ett kap här gentemot steam. Gäller bara att komma ihåg att hålla ett öga på det.

9 Oct 2015
Nivå 3 · Lärling Azaaxin

Gå in i steam shoppen filtrera med spel under 5euro

Woalaa!

Senast ändrad:

12 Oct 2015
Nivå 13 · Mästerfuskare

Njae, det är svårt att hitta något kvalitéspel på steam för under €5, även om det är rejält rabatterat. Brukar själv sortera för spel under €10.

admin reagerade på det här

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in