↗ till inläggetSnälla hjälp mig med polis nio?
Hållit på i 4månader nu.
ka, st, la, hä, kr, ta, fl
hlsn BL
↗ till inläggetSnälla hjälp mig med polis nio?
Hållit på i 4månader nu.
ka, st, la, hä, kr, ta, fl
hlsn BL
Lärare 19 samma problem där med de 2sista orden ser dem men vet inte hur jag ska få ut.
↗ till inläggethttp://wordbrainsolver.com/wordbrain-svenska-svar-poliser-niva-1-to-20/ka, st, la, hä, kr, ta, fl
hlsn BL
Får ut alla ord utom skrivare!
val 4 nån
gäst mia
val 4 någon :)
Lodjur - skymning... Räcker det?
Fastnat på Uggla #9. Kan alla ord men fastnar på migrän som bäst. Tycker jag provat alla varianter. Hjälp!
↗ till inläggetLodjur - skymning... Räcker det?
å tusen tack
Lärare 19 plz får inte ut sista ordet skrivare.
Julia och James på Lärare 19
Börja med guld sen åra och mus ta sen krabba med k som ligger näst längst ned och r ovanför sen a snett uppåt vänster och sen a längst ute i vänsterkanten, morgon går då bara att ta på ett sätt, sen tar du stege som också bara går att ta på ett sätt ta nu ren med r som ligger längst ned till höger, nu tar du häck med k längst ned till höger ta nu son sen skrivare därefter taxi
:P
↗ till inläggetJulia och James på Lärare 19
Börja med guld sen åra och mus ta sen krabba med k som ligger näst längst ned och r ovanför sen a snett uppåt vänster och sen a längst ute i vänsterkanten, morgon går då bara att ta på ett sätt, sen tar du stege som också bara går att ta på ett sätt ta nu ren med r som ligger längst ned till höger, nu tar du häck med k längst ned till höger ta nu son sen skrivare därefter taxi
:P
Går inte att ta stege före ren.
Jag får fortfarande inte ut skrivare?!
Det går visst om du gör som jag har skrivit
Du ska ju inte ha skrivare som sista ord, taxi är det sista ordet
Någon som har lite ledtrådar till clown 2. Har hittat 4 ord sen är det stopp.
↗ till inläggetHelt fastnat på elefant 20. Jag har spel och jeep men inte de långa orden som ska vara innan. Någon som har första ordet så man kommer igång? TACK :)
Magiker, minns inte exakt ordningen på bokstäverna, eller hur man skulle fortsätta, men där har du det första ordet iaf.
↗ till inläggetNågon som har lite ledtrådar till clown 2. Har hittat 4 ord sen är det stopp.
Ly po ro sl bl kr st
↗ till inläggetMagiker, minns inte exakt ordningen på bokstäverna, eller hur man skulle fortsätta, men där har du det första ordet iaf.
↗ till inläggetMagiker, minns inte exakt ordningen på bokstäverna, eller hur man skulle fortsätta, men där har du det första ordet iaf.
majs
magiker,jeep,leende,spel,majs.
Hjälp med andra ordet i lärare-6 ??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in