18 timmar sedan, skrev admin: ↗ till inläggetGod jul på er alla! Själv önskar jag bara mig en fröjdefull jul 🎅
God Jul 🙂 hoppas alla hade en fin afton.
18 timmar sedan, skrev admin: ↗ till inläggetGod jul på er alla! Själv önskar jag bara mig en fröjdefull jul 🎅
God Jul 🙂 hoppas alla hade en fin afton.
I år önskar jag mig en PS5:a!
Ja, jag skriver fortfarande önskelista!!
Admin vill du redigera huvudinlägget till "sjuttonde året i rad"
Tack och God Jul!
10 timmar sedan, skrev The Moose: ↗ till inläggetI år önskar jag mig en PS5:a!
Ja, jag skriver fortfarande önskelista!!
Admin vill du redigera huvudinlägget till "sjuttonde året i rad"
Tack och God Jul!
Fixat 🙂
Själv önskar jag mig att Covid-19 försvinner så man kan börja leva som vanligt och resa igen.
God Jul!
God jul!
2021-12-19 kl 13:23, skrev BURK: ↗ till inläggetGod Jul!
God Jul i stugorna! 🙂
Ha en underbar jul <3
God jul på er alla 😃 Och gott nytt år!
2004-11-21 kl 20:01, skrev The Moose: ↗ till inläggetTraditionen fortsätter vänner!
Nu är det äntligen jul igen! :D Önskelistorna skrivs väll för fullt antar jag.
Vad är det för spelrelaterade saker som står på just din önskelista? ^_^
God Jul önskar älgen!
OBSERVERA!
SJUTTONDE ÅRET I RAD MED DENNA TRÅDEN, SKAPADES 2004!
Det är artonde året i rad jag återvänder till denna tråd som har blivit kanske min alldeles egna konstiga jultradition.
Jag var tvungen att göra nytt konto då mitt gamla verkar vara helt låst och omöjligt att komma åt.
Förmodligen kommer ingen läsa det här, men det gör ingenting. Jag tänker ändå berätta att på min önskelista står det ”att min dotter får en lika magisk jul jag fick som liten”
God jul på er! Ses nästa jul.
Älgen
17 timmar sedan, skrev TheMoose: ↗ till inlägget
Det är artonde året i rad jag återvänder till denna tråd som har blivit kanske min alldeles egna konstiga jultradition.Jag var tvungen att göra nytt konto då mitt gamla verkar vara helt låst och omöjligt att komma åt.
Förmodligen kommer ingen läsa det här, men det gör ingenting. Jag tänker ändå berätta att på min önskelista står det ”att min dotter får en lika magisk jul jag fick som liten”
God jul på er! Ses nästa jul.
Älgen
Tjenare älgen, beklagar problemet med ditt mångåriga konto, hoppas att du får tillbaka det tills julen 2024. Även om vi inte interagerat med varandra nämnvärt så är du en legend här.
Skål, god jul & gott nytt år!
God jul på er alla och gott nytt år!
@TheMoose skicka ett mejl på https://fuska.se/forum/contact/ så kan jag kika på det.
20-års jubileum för tråden och kontot är tillbaka!
Vad står på önskelistorna 2024?
Själv är jag fastklistrad i min Switch så något nice RPG till det kanske 🙂
Ha en underbar december månad och en underbar jul!
God jul på er alla och gott nytt år!
Fantastiskt att tråden blivit 20 år.
På önskelistan står en resa till något varmare ställe 😀
God jul i stugorna 😄
God jul fuska ❤️
God jul och gott nytt år 🥳 starkt av dig @TheMoose att alltid komma tillbaka och minnas 🎉
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in