💬
Logga in
Fuska.se

Counter-strike

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur många är det som har testat att bara ha knivar på CS? Ni måste pröva det! tar upp adrenalinet skit snabbt (om man spelar det rätt)

kul och mycket blod!

i stort sätt så hänger allt på taktiken och att hålla ihop man klarar sig inte ensam!

stora grupp slag är skit kul! ni vet när man väljer "follow me" och exakt alla följer efter dig? sedan möter du alla dom andra motståndarna på en gång. skit kul! :D

PS. Välj 11 bots det blir roligare då!

Nivå 7 · Fuskare

Jaa... CS är så J*vla kul... Påminner lite om Socom

18 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

jaaa det är J*vla kul men är det inte på pc

Nivå 7 · Fuskare

Nej... de är faktist roligare på x-box där man kan göra kommandon som "Follow Me"...

Då följer alla gubbarna en... Så j*vla kul :lol:

Nivå 8 · Veteranfuskare

jaaa det är J*vla kul men är det inte på pc

Finns till X-box också.
Nivå 2 · Novis

jag har lite problem att aima på X-box kör det hos min kompis

Nivå 4 · Lärling

Jag föredrar cs på pc framför cs på x-box

Nivå 2 · Novis

jag tycker pc än xbox

Nivå 2 · Novis

Jag har kört knivkrig fast på data, skitkul

20 Jul 2004
Nivå 7 · Fuskare

Jag tycker lika mellan cs på xbox o cs på pc.... Men grafiken är bättre på xbox men styrningen är så j*vla svår på xbox... :)

Nivå 6 · Fuskare

styrningen är ju lätt som en plätt. <_<

Nivå 4 · Lärling

f*n vad grymt det måste vara på xbox allså men jag ttycker det är enklast med pc för jag gillar inte xbox kontrollen

Nivå 1 · Novis

nån som har live så vi kan spela :D

Nivå 2 · Novis

med X-box live kostar det som ett bredband då?

Nivå 7 · Fuskare

styrningen är ju lätt som en plätt. <_<

Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp....

Jag o en kompis körde de några timmar en dag... Först klaga jag på styrningen sen efter nån kvart va de lätt... :)

21 Jul 2004
Nivå 6 · Fuskare

Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven!

28 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

Wenzy du ljuger. Det går inte alls att ha en kniv fight på xbox!!!!!!!!!!! :angry: Varför skulle i helskotta dom 11 bots dra fram kniven!

Klart man kan ha kniv fight.. Men att alla bot'arna är med på det vet jag inte hur man kan få till..

QUOTE (Philip_idlund @ 20/07-2004 11:59:22)

styrningen är ju lätt som en plätt. 

Bara om man e van.... Om man trycker upp så kommer man ner om man trycker ner så kommer man upp....

Det finns ju något som heter reverse control.. så att pilotstyrningen tar bort.. dvs upp blir upp och ner blir ner....
Nivå 6 · Fuskare
(xboxare @ 28/07-2004 14:51:37)

Klart man kan ha kniv fight.. Men att alla bot'arna är med på det vet jag inte hur man kan få till..

QUOTE (Philip_idlund @ 20/07-2004 11:59:22)

styrningen är ju lätt som en plätt. 

Det finns ju något som heter reverse control.. så att pilotstyrningen tar bort.. dvs upp blir upp och ner blir ner....

Dom flesta vet redan det!
Nivå 12 · Mästerfuskare

Kul e cs ja :)

Kniv krig e grymt :)

29 Jul 2004
Nivå 5 · Fuskare

Jo men inte särskilt bra, Magnum Snipern är typ den bästa i cs.cz.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in