Vad är gidbin :?:
en kniv
man ska hitta
i act 3...
Vad är gidbin :?:
en kniv
man ska hitta
i act 3...
man ska ju h barbarian han äger om han e på hög lvl
ingen klår min sorcerres jag hade men jag var tvungen att ta bort det och jag kan inte lira heller för det är nått fel på video kortet men på andra spel funkar det perfekt kan nån hjälpa mig med det???asså få igång videokortet lr måste jag köpa nytt???
okok nu e jag i act 4 och vet ej gur jag kan komma till nästa stad,,, vilken level borde jag vara när jag möter diablon
Vikken level e du på. Jag möte Diablo level 27 va mi Paladin då. net o jemt att ja klara de. level 30 helst. ocså 28-29 eelle 27. bero på vike gubbe man har. :roll: :roll: :roll: :roll:
jag e en nerecomancer o lvl 26 i act4 första staden men vet inte hur man fortsätter "ängligen hur många acts finns det"
jag e en nerecomancer o lvl 26 i act4 första staden men vet inte hur man fortsätter "ängligen hur många acts finns det"
i LoD vinns det 5 akter. Gå upp i level. Level 30, helst.
Dumt med va du skrev längst upp på sidan.
:1_15firing: :roll: :roll: :roll: :roll:
Vilken skill ska man hellst satsa på med en Necromancer när man kommer till lvl 30 :?:
jag tycker man ska ta revive för då får du en död fiende sopm vän och om du möter kor är det bra för återuppliva dom och stå i mitten av dom så dödar dom alla och när dom där är det bara att återuppliva dom men döda INTE cow king för du vet vad som händer och du får all xp dom skaffar dig
ome svara da jag sa hur kommer man till nesta staden i act4 ni säger ni e trötta på mig men ni har inte svarat.(ps detta e en ny på en annan data de e ahmede)
Vilken skill ska man hellst satsa på med en Necromancer när man kommer till lvl 30 :?:
Revive, såklart. Det är bäst. Knaske du ska ta på Fire Golem för den exploderar när den dör. I ko leveln är det okså bra inte bara revive. :1_inkerg:
för det första det finns bara en stad menar du nått annat ställe är det bara att följa kanten vad trodde du???
ome svara da jag sa hur kommer man till nesta staden i act4 ni säger ni e trötta på mig men ni har inte svarat.(ps detta e en ny på en annan data de e ahmede)
Du ska nog döda diablo,såklart.
De e vel itne så svårt. Jag har jott de i normal och nightmare!
ome svara da jag sa hur kommer man till nesta staden i act4 ni säger ni e trötta på mig men ni har inte svarat.(ps detta e en ny på en annan data de e ahmede)Du ska nog döda diablo,såklart.
De e vel itne så svårt. Jag har jott de i normal och nightmare!
han vill ju veta hur man kommer till ny stad. det finns bara en stad men för att komma till andra ställen följer du bara kanten
Hejsan du som behövde hjälp med diablo! :evil:
Du bör lvla upp din necro till högre level än lvl 28.. Det beror om du ligger på Normal,Nightmare elller hell. I ditt fall tror jag tt du ligger på Normal. Jag anser att lvl 35-40 är en rimlig lvl att klara diablo på, speciellt när man kör necro som inte är bra på att slåss i närstrid överhuvud taget.
Ta mitt råd och lycka till. Om du behöver snabb exp ska du nog besöka act 4 i början. Precis när du kommer ner från Pandionium Fortress. Där är gubbarna inte så svåra och dom kommer inte i så stora och svåra mängder+ att du får en hel del experience.
Mvh Cheatorx :D
Öh. Jag har ett fusk till dej som är ganska bra. Det gör att fienderna blir starkare, och ger mer experience. Du trycker på enter så du får upp chat mode och sen skriver du: Players8 . Det borde hjälpa. Eller vill du ha Necrovapnet Stroke of Death (tror jag det hette) så måste du ha tatt på golem, blood golem, iron golem, och fire golem och bone spirit. Först summonar du golem, sen blood, sen iron, och sen fire golem. Sen framkallar du en bone spirit, och så ska du dö. När du helats upp ska du trycka på enter, och skriva med stora bokstäver THEDARKMUSTFEED. Men du ska bara skriva det med stora bokstäver. Ska funka till PC iallafall. Ha utrymme för vapnet! Jag vet inte hur stort det är det kan faktiskt vara större än en wand, den kan vara lika stor som en halberdier, jag vet faktiskt inte. Sen har jag också Paladinfusk så man får ett bra vapen till Paladin.
:new_bat_angel: :new_newbie: :new_bluegrab:
ska man ha alla golems samtidigt funkar det defernetivt inte kan jag lova men annars kan det funka men det är bara lamt med såna fusk gör osm jag fixa shadow master inget system upptäcker om du har cheats då det funka på closed för mig bra va :D
ska man ha alla golems samtidigt funkar det defernetivt inte kan jag lova men annars kan det funka men det är bara lamt med såna fusk gör osm jag fixa shadow master inget system upptäcker om du har cheats då det funka på closed för mig bra va :D
Man ska inte ha dom samtidigt. Man ska summona golem, sen blood (summonar du en golem och sen en blood golem försvinner ju golem när du summonar blood, fattar du väl!), sen iron, och sist fire golem, och sen en bone spirit! (sen skriver du THEDARKMUSTFEED)och du måste ha utrymme för vapnet! Då kan du ha SoD-det väldigt bra vapnet till Necromancer! Fattar du nu? Det finns också ett väldigt bra set, till Necromancer. :roll: :roll: :roll: :roll: :D :D :D :D
Nu när jag är på level 29 så får jag typ ingen experience alls när jagdödar fiender i act 4 :(
Nu när jag är på level 29 så får jag typ ingen experience alls när jagdödar fiender i act 4 :(
Använd då mitt fusk. Det fungerar för mej och då borde det fungera för dej också! chat mode sen skriva Players8. det fungerar garanterat!
Använd då mitt fusk. Det fungerar för mej och då borde det fungera för dej också! chat mode sen skriva Players8. det fungerar garanterat!
det är ju inget fusk..eller jo lite.. men det blir ju som att man var 8 st som spelade alltså blir fienderna svårare också
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in