Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min

man kan visst ha mer än 20 på skills.. det är därför man har + skill grejer,.

 

visst man kan inte lägga mer än 20 poäng på nåt men man kan lätt ha över 40 skill points.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men hur roligt är det att köra open kör closed och försök att få bättre saker än mig min kompis har item find 500 går inte att få mkt mer han hittar bara antique rare saker inget annat

har 530 på min mf char, o då har jag ändå inte skaffat en 4X ist sköld, samt har bara en mf ring. funkar hur bra som helst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...