💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

kan man göra egna items då?

Nivå 3 · Lärling

hmm ja men inte med mods det är med editors

vad är skilnaden mellan mods och editors? och hur blir man medlem?

6 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

för att bli medlem går du in på sidan sen letar efter en knapp där det står register sen måste du skriva i massa saker

modar är bara till för att ändra saker på open battle.net och single player editors ändrar man sin gubbes stats level och mer man kan även göra egna saker men jag föredrar modar till det

9 Jul 2004

är det nån som vet hur man kopierar items?????

Nivå 0 · Nykomling

Asså Diablo 2 suger stort!!!!!

Det gör alla Diablo spelen!!!

Prova counter strik det äger som f*n!!!!!!!!!!!!

Nivå 7 · Fuskare

Alla tycker olika..

Jag har inte kört counter strik någon gång, jag får inte.

10 Jul 2004

CS är ett j*vla sk*t spel... vad är det roliga med att gå runt och skjuta varandra...

Nivå 7 · Fuskare

CS är ett j*vla sk*t spel... vad är det roliga med att gå runt och skjuta varandra...

Undrar jag också.

Är det roligt att döda varan eller något?

jaja... s*it it...

ställer sama fråga... är det nån som vet hur man kopierar...

Nivå 3 · Lärling

jag vet hur man kopierar det funkar inte till closed battle.net bara till single och open men dom kan ha ändrat så skaffa editors den editor som är bäst till nya är shadowmaster men är kneppig att hitta till 1.10 men jag kör mest closed men ibland open och jag använder hero editor v0.85

14 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

vad liger racha tomb???ska man ditt nee man har hitat stanev o cuben o medaljongen

Asså Diablo 2 suger stort!!!!!

Det gör alla Diablo spelen!!!

Prova counter strik det äger som f*n!!!!!!!!!!!!

Om det nu är så viktigt för dig att säga det så fråga diablo tilvärkarna om man får använda AK47:a istället för yxor ( som jag själv tycker är ett mycket lämpligt vapen )
Nivå 5 · Fuskare

vad liger racha tomb???ska man ditt nee man har hitat stanev o cuben o medaljongen

har du gått in i templet?
Nivå 3 · Lärling

tal rachas tomb ligger i canyon of magic i act2 du måste ha dödat summoner för att komma dit

15 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

tal rachas tomb ligger i canyon of magic i act2 du måste ha dödat summoner för att komma dit

och för att komma till summoner så måste du ta dig igenom templet...
21 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

man behöver inte gå igenom nått tempel för komma dit du menar arcane sanctuary

23 Aug 2004
Nivå 2 · Novis

Jag har aldrig varvat Diablo 2 jag har bara kommit till 3:e världen den Regnskogs världen.

Vet nån ifall Diablo 1 eller Diablo 2 funkar till Linux ( ett annat operativsystem )?

24 Aug 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag har aldrig varvat Diablo 2 jag har bara kommit till 3:e världen den Regnskogs världen.

Vet nån ifall Diablo 1 eller Diablo 2 funkar till Linux ( ett annat operativsystem )?

Det kanske finns en linux version, men windows versionen funkar nog inte till linux.
Nivå 5 · Fuskare

man behöver inte gå igenom nått tempel för komma dit du menar arcane sanctuary

ehh.. jo?

man måste gå igenom harem!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in