wirts leg får man i tristram högst upp till vänster ligger en kropp som du ska trycka på så får du massa pengar sen ett ben det kan vara sockat lr inte olika hela tiden
Diablo II
Tack! Det är ju nästan omöjligt på cow levlenwirts leg får man i tristram högst upp till vänster ligger en kropp som du ska trycka på så får du massa pengar sen ett ben det kan vara sockat lr inte olika hela tiden
du ska vara lvl 20 på cow lvl annars får du inte mycke xp och då klarar du dig bäst
man måste ha lvl 20 för att kunna klara ancients så man har någ högre lvl än 20 när man kör cow!!!
när jag vill repaira saker, hur repairar man alla sina saker på en gång (har glömt) ???
det finns en knapp hos blacksmithen. repair all heter den...
ozoon, i diablo II fusk på denna sida, e nån som skriver om att man kan göra sina imbuar av charsi många gngr, kan du förklara bättre om du vet hur eller ni andra.
sry att jag inte skrev detta i förra mdlandet: VAr finns denna knapp hos blavksmithen, hittar inte den
den finns långt ner på köp delen och för att imbua mer så ska du kopiera din char i savefilen i diablo mappen kopiera allt och kör sen och imbua är det nått dåligt så tryck alt+f4
vadå alt+f4 jag e inte så lätt lurad, de stänger ju spelet din idiot
Ja, om man har sparat innan man tar imbu så om det blir dligt så tar man Alt+f4 så stängs spelet av, men du är fortfarande på samma uppdrag om du sparade innan.
men värför ska jag kopiera alla gubbar
wee har fixat Diablo II expansion, ge mig era msn om ni vill köra me mig på other multiplayer / jag undrar värför min battle.net funkar inte
Ohhh, jag dog på dom "minibossarna" och jag hade öppnat 3 st sales, plz kan ngn hjälpa mig. ps: nereco på lvl 27 (i other multiplayer) adda mig i msn [email protected]
2 dgr o inge svar
nja, det är litte svårt med en gubbe i lvl 27 om du ska döda diablo... träna så du kommer up till lvl 30-32 och döda honom sen
ja mne annars kan jag hjälpa dig även fast jag inte kör open så kan jag
du sus1321 ´, i ladderhall står det: Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
när jag vill registrera mig!!!
så där var det för mig oxå. kolla på www.blizzard.com under support
hehe samus ska jag hjälpa dig bli medlem där lr??? hjälpte ahmede för ett tag sen