💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

Nivå 2 · Novis

hej, jag undrar en sak, när jag ska till monstery barrack och hemta en hammare, vet inte faktist, ska man gå till the Jail 1 och 2 sen fortsätta, eller inte, ps: e en nerecomanser lvl 26 i act 1 ( uninstall sen install, då gic min act 1 till 4 bort) sen hade mina skills fortfarande.

Nivå 2 · Novis

Vad är det ni menar med open och closed gubbe?

Har tänkt att köpa spelet...

28 May 2004

NU är det kritiskt...

när jag ska gå in på min single player så kan jag inte komma in på min användare.

Det ända som händer är att man får så den där gubben i kåpa stå framför dörren som ska öppnas för att man ska komma in i spelet. Men dörren öppnas inte :( :(

varför är det så?

Nivå 3 · Lärling

det blir så ibland men varför kör du open??? skillnaden mellan open och closed är det att på open är det gubben på single player som man använder på internet men inte på closed och på closed får man inte fuska men det får man på open detta har blizzard sagt själva

Nivå 2 · Novis

MEN HUR GÅR JAG TILL MONSTERY BARRACK I ACT 1

Nivå 2 · Novis

svara på min fråga sen svara på denna: Hur använder man den j*vla trailer, finns det nogonstans man kan ladda ner en map till sin gubbe?

Nivå 3 · Lärling

för det första inte mer än 1 inlägg gör du 2 räknas det som spam och man kan bli anmäld och för att komma till barracs går du till outer cloister som är efter tamoe highland sen efter outer cloister kommer du till barracs det är innan jail om du inte har märkt det och man kan inte ladda ner nån map till gubarna och den där trailern du snackar om vet jag inte ens vad det är du snackar om!!!!!!

hoppas du är nöjd och spamma inte mer

29 May 2004

OHHHHH, hårda ord... Anmäld

Finns det nåt sätt att jag kan gå in på min gubbe igen??????

Hur länge brukar ett sånt här problem vara? det har varit så i en hel dag nu :huh:

Finns det nåt ställe där man kan hitta en bra hjälm med runt 200 i def utan att vara på Battle.net?

Senast ändrad:

30 May 2004
Nivå 3 · Lärling

vem blev anmäld ahmede???

hmm du kan prova med att ta single player och kolla om det funkar men om du har använt nån editor kan det vara felet men du kan också ta en annan gubbe och prova med

Nivå 2 · Novis

Okej okej, JAg lägger ett svar nu, och jag vill ha ett svar på denna, snälla: Hur får jag en mission i act 3

Nivå 6 · Fuskare

en quest menar du? prata med folk i staden...

Nivå 2 · Novis

jo, men alla i stan ger ingen skit quest.

Nivå 0 · Nykomling

om du har en necro i lvl 28 tror inte ens jag skulle klar mig :unsure: . Om du fixar ca 35 så klarar du det B)

Nivå 2 · Novis

Hur ska jag bli det

Nivå 0 · Nykomling

LoL jag kör inte på bettel.net. och jag har en palla med bloodletter och skit saker och jag klara mephiso så himla lätt i nm... har pallan i lvl 37.(LololololoL!) :lol:

31 May 2004
Nivå 3 · Lärling

vadå med lvl 25 klara man lätt mephisto i normal och i act 3 är det bara att gå omkring utanför staden gå in i spidercavern om du hittar den

Nivå 6 · Fuskare

Möter man Mephisto???

Hehe... Jag måste börja spela mitt spel, även om jag råkade deleta min bästa

gubbe...(Paladin)

Nivå 2 · Novis

okej, men de verkar som min nereco inte e så bra på act 3, mina skeletons o golems dör alltid, och jag vill fråga: JAg hade flera bra gubbar, men dom försvann när jag uninstallera sen installera, bara min nereco var kvar, jag undrar värför, sen min nereco fick börja om hela vägen från act 1 till 4, jag har varit i act 4 men jag har blivit svagare nu tror jag, jag fick göra om mina skills, och allt som gjort, o alla mina gubbar försvann utan nereco, Värför???

Nivå 2 · Novis

umm sorry att jag inte skrev det hära i min föraa, men jag glömde fråga: Om någon har använt Diablo 2 trailern (den som gör hacks och ger dig lvl o sånt) kan ni förklara hur den används, och om ni vet var man kan hitta map hack till sin gubbes spel (kartaN så man vet var det ligger), kan ni skriva det hära då plz.

(trailern laddar man ner från fusk-Diabblo II- det första av hela fusk sidan).

Nivå 3 · Lärling

jag ger bara ett tips till allt bli medlem i www.ladderhall.com där får du hjälp med allt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in