💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

vadå för sett?

Nivå 2 · Novis

hur laddar man ner nyare version

17 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

lättaste sättet att få 1.10 versionen är att ta bort det från hårddisken sen installera det igen (bara för battle.net lirare)

Nivå 0 · Nykomling

du kommer aldrig klara dom i bara lvl 28!!! du måste vara minst lvl 42! cu <_<

21 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

vad snackar du om jeppa vadå lv 28????

23 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

Har aldrig spelat tvåan.Bara ettan,det är skittråkigt.

Nivå 10 · Veteranfuskare

vad snackar du om jeppa vadå lv 28????

jag tror han menar det första inlägget som skrevs för över ½år och 1månad sedan ;)
Nivå 0 · Nykomling

är diablo kul eller

25 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

aa

Nivå 4 · Lärling

aa de e de man ja kör bara på open

(ja slaktar)

Nivå 3 · Lärling

ja men open är inte roligt för alla cheatar på open och ska man cheata klår man inte mig jag äger då man cheatar är det nån som klarat av att skriva in sitt namn i vapnen???? hittar ni ett vapen i open som det står Pegado kan vara sköld lr armor med så har jag fixat den så tacka mig OBS min kompis har 7 sett med såna

26 Apr 2004

aså, jag fattar inte ett skit om vad ni snakar om.

Vad menar ni med alla sätt och haka och allt vad det är. Kan ni inte förklara det.

Senast ändrad:

28 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

vi pratar om att göra egna saker

Nivå 1 · Novis

satsa på att tex göra bone wall och döda minibossarna satsa inte på skelett dö dör direkt på Diablo

Nivå 3 · Lärling

vad snackar du om????

30 Apr 2004

vet inte men kan nån svara på mitt nya inlägg som angår D II men ändå inte.

Jag har litte problem där.

Nivå 3 · Lärling

kan jag väll

3 May 2004

tack.

Min kompis säger att han kom från act III uppdrag 2 ända till diablo på 2 timmar och jag tycker "det går ju inte" får då måste han förbi Mephisto och gå igenom hela kurast och travincl och sen döda izual och fixa Mephistos soulstone. Vad tycker ni?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

helt möjligt...beror bara på hur bra man har tränat innan...

föresten, vilken typ var han?

NEEEEEEEEEEEEJ, jag fick igång battle.net men när jag kom in på min gubbe så hade den helt andra saker än vad jag hade på min "single player" och sen när jag gick in på min single player så hade jag jag dom saker som jag hade på battle.net.

Jag förlora min rustning som hade 211 i defens och som nu har 134, sen så hände sama sak med mitt vapen så blev storförsämrat och desama med min hjälm som förlora hela 200 i defens.

KAN NÅN FÖRKLARA VARFÖR DET BLEV SÅ.

snälla svara

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in