Du kan ju ingenting. Det kommer på xbox och det kommer att heta Far Cry instincts.det kommer inte på x box
Far Cry
Provade det i en affär,det var bra :)
det e skit bra , men som sagt det kräver mycket . men det e jävligt roligt den bästa grafiken någon sin (men jag har ju också G-Force 5 Ultra:P) i början e det människor sen så börjar man möta monster . det e lite sunkigt . . . MEn vapnen e ju inte konstiga , det e normala Assult rifle inte sånna Unreal Tournamemnt vapen . det e vanliga vapen som finns nu , i denna sekund
håller fult med dig David_OG.
krav för att köra det är far cry
Krav/Stöd
Processor: Pentium III 1GHz
Minne: 256MB RAM
CD-Hastighet: 16X CD-Rom
Grafikkort: 3D Grafikkort med 64MB RAM
Diskutrymme: 4GB HD
Operativsystem: Win 98/ME/2000/XP
HA EN BRA KVÄLL
bara en 1 ghzkrav för att köra det är far cry
Krav/Stöd
Processor: Pentium III 1GHz
Minne: 256MB RAM
CD-Hastighet: 16X CD-Rom
Grafikkort: 3D Grafikkort med 64MB RAM
Diskutrymme: 4GB HD
Operativsystem: Win 98/ME/2000/XP
HA EN BRA KVÄLL
FarCry är ett bra spel tycker jag..har ladrig spelat det men har andra här hemma som gör..grafiken är bra å fin den med :DÄr Far Cry värt att köpa.Det är många som säger att det är jättebra, men stämmer det verkligen?
e det kul min kompis säger att det e överdrivet
Det är askul.... Fysikmotorn är grym, grafiken underbar.. Storyn iaf hyffsad, många roliga vapen, ganska smarta fiender... och ganska svårt...
Jag säger: Köp om du har tillräckligt bra dator..
Smarta fiender?
jo när dom såg mig en gång så sprang han och ställde som ett "T" mot ett träd <_<
Jaja ;P, dom är inte allt för smarta och det finns några buggar.. och jag sa ganska =P