Är Far Cry värt att köpa.Det är många som säger att det är jättebra, men stämmer det verkligen?
Far Cry
grafiken skall vara något alldeles extra...
jag har sett spelet och jag måste säga att grafiken är otroligt snygg.
vad har du för dator...
jag tycker det verkar bra jag ska nog köpa det när det kommer på gc iallafall!
när jag skulle köra det var det bara svart bild!VILKET SKIT SPEL.ÄNDÅ HAR JAG EN WINDOWS XP!
du kanske har xp men resten av din dator kanske inte är så bra ;)..
jag har beställt farcry och jag vet att min dator klarar det.
kommer det gc?jag tycker det verkar bra jag ska nog köpa det när det kommer på gc iallafall!
jag kollade på webhallen.com och där stod d att Far Cry Instincts ska komma till GCmen dom vet inte när(Chaos @ 29/06-2004 11:38:00)jag tycker det verkar bra jag ska nog köpa det när det kommer på gc iallafall!
kommer det gc?
En tillräckligt bra dator.vad har du för dator...
Det skall komma till Xbox också!(Schassen @ 29/06-2004 12:33:17)(Chaos @ 29/06-2004 11:38:00)jag tycker det verkar bra jag ska nog köpa det när det kommer på gc iallafall!
kommer det gc?
jag kollade på webhallen.com och där stod d att Far Cry Instincts ska komma till GCmen dom vet inte när
klart att det värd att köpa detta spel, grafik är väldigt fin. helt enkelt spelet är bra gjort, fast själva spelat kan vara svårt om man spelar med medium svårighet.
Men annars får den 8,5/10 av mig.
Värd att köpa
det är bra men det kräver sin dator ;)
det ska vara bra men det är nog lite ovärkligt! eller?
det kommer inte på x box
ja
så har min kompis ocksånär jag skulle köra det var det bara svart bild!VILKET SKIT SPEL.ÄNDÅ HAR JAG EN WINDOWS XP!
Ja de gör de faktiskt!
det rockar det är ganska verkligt förutom vapnena dom e askonstiga
Jag har Far cry och det är så j*vla kul. Fysik motorn är så bra (nog den bästa fysik motorn jag har sett) ex jag skjött på en haj som var upphängd på en lina och den började blöda och sen skjött jag på linan och den ramlade ner. Ett till ex jag skött på en explosiv tunna och den sprängdes och alla andra vanliga tunnor flög iväg. Kort sagt går allt att flytta på, spränga(det som är explosivt). Och grafiken är skit bra. KÖP DET!!!