Tycker det är bättre med ett som inte är bärbart, för det är bättre helt enkelt!!
Ps3
LOL, ja har redan bokat ett ps3, så ja får d kanske ett par dar efter d kommit ut heheheh, fast d dåliga e ju att d antagligen inte finns nåra spel då hehe, men d kanske redan kommer samma dag som d släpps
ps3 kommer om 2 år
vad tusan bokade du ps3 ??? :huh: :huh: :blink: LOL LOL....LOL, ja har redan bokat ett ps3, så ja får d kanske ett par dar efter d kommit ut heheheh, fast d dåliga e ju att d antagligen inte finns nåra spel då hehe, men d kanske redan kommer samma dag som d släpps
mm, och hur mycke skad et kosta?? måste ju vara flera miljoner, eller nästan många tusen i alla fall!!
att göra det eller att köpa det?
Alltså hur mycke det kostar eller bokar man det utan ett säkert pris??
Om ps3 kommer om 2 år varför inte sluta tänka på de?ps3 kommer om 2 år
dom e väl jätte spända för en ny konsoll :rolleyes:
Det är kanse inte säker att du behöver göra det att köpa en ps3 dom mer att finnas ps2-spel kvar och :gitarr: :medieval:
JAg ska någ skaffa mig en ps3 när den komkmer ut eller ett år efter den kommer ut??!!
2006
har in en länk på hur ps3 ser ut :huh: snälla :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
tyvärr men sök på google
KAnske de ja tror de iallafall!
ja nya spel oxå
Ja undrar hue ps3 kommer att se ut!
sök på google där ser du en massa prototyper
För mig me!!men ska ni köpa ps3 ?
jag ska inte !!
ps2 är redan bra för mig :lol:
de tillverka ju N64,PS1 och sådana spel nuförtiden så vaffö skulle dem sluta göra PS2 ?Spelen kan man fortfarande köpa, men dom komemr inte tillverka några...