men i japan kanske det forsätter. Om dem inte gör det ska jag köpa en ps3 i thailand för att där är dem chippade =)För folk skriver att det kommer 2005 fast det gör det inte...
Men dom slutar tllvärka ps2 spel sen för dom tjänar mer på att tillvärka spelen till ps3...
så då e det helt puckat att tillvärka ps2 spel!!
Ps3
asså i Japan komemr dt 2005 men till europa komemr dt 2006 i december
jag har sett att ps3 ska komma ut år 2007 :huh:asså i Japan komemr dt 2005 men till europa komemr dt 2006 i december
så är det altid, europa sist... så var det också med dreamcast och då gick ju sega omkull, dom lanserade dreamcast försent...asså i Japan komemr dt 2005 men till europa komemr dt 2006 i december
du, vincent_spider, du vet väll att polisen i thailand har lite mer drastiska motmedel idag mot iligala spel och sånt? dom kan skjuta folk som säljer knark precis framför näsan på dig, brutalt. så jag tror det är lika bra att vänta två år innan det kommer till sverige
Det är lungt jag kommer från thailand :lol: lol(Unirator @ 06/08-2004 12:15:47)asså i Japan komemr dt 2005 men till europa komemr dt 2006 i december
så är det altid, europa sist... så var det också med dreamcast och då gick ju sega omkull, dom lanserade dreamcast försent...
du, vincent_spider, du vet väll att polisen i thailand har lite mer drastiska motmedel idag mot iligala spel och sånt? dom kan skjuta folk som säljer knark precis framför näsan på dig, brutalt. så jag tror det är lika bra att vänta två år innan det kommer till sverige
hehe
ta en uzi o skjuta sönder dig :o
haha poliserna har väl inte uzi heller!
ne men dt skulle va coolt!
Ja de skulle de varigt!
jaaaaa :D då kan man ju leka gta =) :lol:
Ja f*n va kul de hade vatt eller hur!
Nähä ? Inte nya ps1 spel ? fifa 2005 b.l.a N64 finns det ju det hära pokemon spelen till de b.l.a och hur förklarar du dä ?(Unirator @ 04/08-2004 12:52:42)(ChillenKid @ 04/08-2004 10:32:22)Spelen kan man fortfarande köpa, men dom komemr inte tillverka några...
de tillverka ju N64,PS1 och sådana spel nuförtiden så vaffö skulle dem sluta göra PS2 ?
nej, och ja, dom kommer sluta tillverka ps2 spel, men dom kommer ju kunnas köras på ps3, och det tillverkas varken n64 spel eller ps1 spel... varför skulle dom det?
sedan så blir inte delarna biligare, inte orginal iallfall, kanske konsollen blir biligare men inte delarna till, eftersom dom kanske också passar till ps3... typ som dosorna
http://www.ps3land.com/images/concepts/concept3.jpg <--- ps3 lägg märke till att det finns ingen cd rom på den med en lucka som åker ut, utan den är som på en bil stereo, man "puttar" in cd i springan. sedan så finns det inte något utag till dosorna på framsidan...
en sak vad tusan menar du ?(ChillenKid @ 06/08-2004 20:39:19)(Unirator @ 04/08-2004 12:52:42)(ChillenKid @ 04/08-2004 10:32:22)Spelen kan man fortfarande köpa, men dom komemr inte tillverka några...
de tillverka ju N64,PS1 och sådana spel nuförtiden så vaffö skulle dem sluta göra PS2 ?
nej, och ja, dom kommer sluta tillverka ps2 spel, men dom kommer ju kunnas köras på ps3, och det tillverkas varken n64 spel eller ps1 spel... varför skulle dom det?
sedan så blir inte delarna biligare, inte orginal iallfall, kanske konsollen blir biligare men inte delarna till, eftersom dom kanske också passar till ps3... typ som dosorna
http://www.ps3land.com/images/concepts/concept3.jpg <--- ps3 lägg märke till att det finns ingen cd rom på den med en lucka som åker ut, utan den är som på en bil stereo, man "puttar" in cd i springan. sedan så finns det inte något utag till dosorna på framsidan...
Nähä ? Inte nya ps1 spel ? fifa 2005 b.l.a N64 finns det ju det hära pokemon spelen till de b.l.a och hur förklarar du dä ?
Nu förståg jag inte riktigt :blink:(vincent_spider @ 06/08-2004 21:10:19)(ChillenKid @ 06/08-2004 20:39:19)(Unirator @ 04/08-2004 12:52:42)(ChillenKid @ 04/08-2004 10:32:22)Spelen kan man fortfarande köpa, men dom komemr inte tillverka några...
Nähä ? Inte nya ps1 spel ? fifa 2005 b.l.a N64 finns det ju det hära pokemon spelen till de b.l.a och hur förklarar du dä ?
en sak vad tusan menar du ?
akta er det e inte bra att spela gta ni verkar redan bli påverkade :lol:
Men du jag bor i sverige :P lol :meddum:akta er det e inte bra att spela gta ni verkar redan bli påverkade :lol:
Gta vice city är ganska kort o lätt :( önskar att den var längre....
faktis inte jag heller, men jag kan tyvärr inte svara på varför dom fortfarande tillverkar "nya" pokemon spel till n64, eftersom pokemon är ute enligt japan...(ChillenKid @ 06/08-2004 21:12:54)(vincent_spider @ 06/08-2004 21:10:19)Nähä ? Inte nya ps1 spel ? fifa 2005 b.l.a N64 finns det ju det hära pokemon spelen till de b.l.a och hur förklarar du dä ?
en sak vad tusan menar du ?
Nu förståg jag inte riktigt :blink:
coolt va heter dem där pokemon spelen??