jag vet inte om jag ska sälja mitt
xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure:
jag vet inte om jag ska sälja mitt
xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure:
Jag tycker du gör ett bra val att sälja xbox.
Ja tycker också du ska selja X-box men ja tycker ju inte lika dant som dig
Sälj inte Xbox!!
Sälj ej xboxet...
Eller jag vet ej jag har gamecube o xbox så vet ej vad jag skulle gö i sittvationen :gitarr:
jaha så du hade tänkt att sälja xboxet köpa ett gamecube och köpa ett spel som kostar lika mycket som konsolen SÄLJ DET INTE FÖR f*n det är så j*vla dyrt med gamecube chippa xboxen istället här hittar du chip www.psxcare.com
Hum svårt val,, men jag tycker du ska ha kvar x-box halo 2 kommer ju ut den 9 november o de MÅSTE man ju ha !!Hehe men GC har ändå ett par ricktigt jäkla bra spel ute denna sommarn ! :P X-Box kommer inte med särskillt mkt bra spel förren den 9 november :lol:
inte särskillt bra spel!!!! ska jag nämna nåra av dom många som kommer(innan 9 november) :
Fable
Jade impire
Unreal tournament 2
Starwars republic command
Starwars Battlefront
Burnout 3
HL2
Doom 3
Brothers in Arms
jag kan ränkna upp fler om du vill.
Gc har ju mario teamet .... lite fler barnspel där men ha kvar X-box
Gc har ju mario teamet .... lite fler barnspel där men ha kvar X-box
Ja ha det
Nej,i detta läge säljer man bara inte sitt xbox mot ett GC.Tänk alla xbox psel som ska komma ut...
Behåll X-box.
Sälj inte xboxet.... F*n GC suger ju jämfört me xbox... xbox har live, xbox har hårdisk, xbox kan man kolla på DVD, Man kan köra systemlink....
Sälj de inte cuben är inge bättre... Bara sämre
Sälj inte xboxet.... F*n GC suger ju jämfört me xbox... xbox har live, xbox har hårdisk, xbox kan man kolla på DVD, Man kan köra systemlink....
Sälj de inte cuben är inge bättre... Bara sämre
Helt rätt .. jag har tänkt o gjort tvärt om :P.. sälja gc o ps2 o köpa xbox...
jag tycker man måste vara ganska sjuk i huvet om man säljer xbox för gc och jag gc har mer barnspel förutom då metroid prime och ja dom har action spel men jag kallar inte starfox ett riktigt action en räv en groda en åsna och en örn liksom det är disney stil så valet är enkelt SÄLJ INTE XBOX
sjuk i huvudet är att ta i men sälj inte Xboxjag tycker man måste vara ganska sjuk i huvet om man säljer xbox för gc och jag gc har mer barnspel förutom då metroid prime och ja dom har action spel men jag kallar inte starfox ett riktigt action en räv en groda en åsna och en örn liksom det är disney stil så valet är enkelt SÄLJ INTE XBOX
Gc suger ju inte men man får bestämma själv.
jo det tycker jag också men jag har många kompisar som har gc och jag skulle inte påstå att dom är sjuka i huvudet
inga av mina kompisar har gc..... :(jo det tycker jag också men jag har många kompisar som har gc och jag skulle inte påstå att dom är sjuka i huvudet
back to the topic
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in