Vilket grafikkort tycker ni jag ska köpa jag funderar på geforce
Vilket Grafikkort?
köp Geforce FX5700 LE
Kankse hur mycket kostar det??
Själv så ska jag köpa ett Sapphire 9600XT Ultimate. Ganska billigt på Dustin. Eller om du vill ha det bästa så är det ASUS Radeon X800 XT.
hur mycket kostar det du ska köpa???
1197:- inklusive moms blir det: 1496:-
ok ska fundera på saken
Köp Geforce fx 5900 ultra.
ja kanske
du har nog tappat bort dej!ja kanske
va??
du säger ju kanske de på alla.va??
Han har väll inte betämt sig !(Pippo @ 06/08-2004 21:18:30)va??
du säger ju kanske de på alla.
jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!!
VAD TYCKER NI ?
min pappa ska till tyskland o storhandla med sina kompisraom 1-2 månader,tänkte köpa det där,men några tips..
PS:dem e lite billigare i tyskland :)
Ta och köp ett Asus Radeon 9800 XT. B)jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!!
VAD TYCKER NI ?
min pappa ska till tyskland o storhandla med sina kompisraom 1-2 månader,tänkte köpa det där,men några tips..
Enligt PC gamer så är det det bästa grafikkort man kan köpa.
I deras stora test som var mellan GeForce och Radeon så vann Radeon med sitt Asus Radeon 9800 XT,det fick 91% på testet medans alla nadra kort fick mellan 70-90 %.
Men enligt dom så går det på 6 000:-
men nu var ju det testet jävligt gammalt.. här har du grejer!(Schassen @ 07/08-2004 10:49:12)jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!!
VAD TYCKER NI ?
Ta och köp ett Asus Radeon 9800 XT. B)
I deras stora test som var mellan GeForce och Radeon så vann Radeon med sitt Asus Radeon 9800 XT,det fick 91% på testet medans alla nadra kort fick mellan 70-90 %.
http://www.datorbutiken.com/se/default.php...HTEXRADX800XTIC
x800 med en jevla bra kylning!
jag gillar verkligen det du tipsade honom om Mr. Fusion men det kostade ganska mycket må jag säga,men eftersom det kostar så där mycket så måste det vara otroligt bra också.
Får nog ta o köpa något billigare =P(Schassen @ 07/08-2004 10:49:12)jag typ måste köpa en nytt grafik kort,jag har bara Gefroce 2!!
VAD TYCKER NI ?
Ta och köp ett Asus Radeon 9800 XT. B)
min kompis har Gefroce Ultima 4,nåt sånt,och han säger att det e bra =)
Admin:Ditt var bra,får tänka på saken,om alla grafik kort som e bra :D
Jag vet jag har svårt att bästemma mig(Pippo @ 06/08-2004 21:18:30)va??
du säger ju kanske de på alla.