💬
Logga in
Fuska.se

Xbox..

33 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

ska jag lämna in ps2 o gc o lägga till lite pengar (om det behövs)o sen skaffa xbox ?.. men det bror på om gta san andreas kommer till Xbox... nån som vet ?..

Nivå 0 · Nykomling

Jo , det gör det , Iaf vad jag har hört. I Oktober Va?

Nivå 6 · Fuskare

nä det kommer inte till Xbox

Nivå 3 · Lärling

yup yup det kommer till xboxen och du SKA köpa xbox jag menar ps2 suger ju b***le och gc är väl sådär köp xbox

Nivå 4 · Lärling

Det kommer till ps2 först men efter som gta 3 och gta 3 vice city kom till Xbox lite senare kanske det är samma sak nu

Nivå 6 · Fuskare

Det kommer till ps2 först men efter som gta 3 och gta 3 vice city kom till Xbox lite senare kanske det är samma sak nu

lite va....

jag tyckte det dröjde svin länge innan det kom till xbox.

Nivå 4 · Lärling

iförsig men jag tror att det inte dröjer lika länge nu

Nivå 6 · Fuskare

iförsig men jag tror att det inte dröjer lika länge nu

varför inte?
Nivå 4 · Lärling

därför att gta 3 sålde bra på Xbox

Nivå 6 · Fuskare

därför att gta 3 sålde bra på Xbox

det visste inte jag faktiskt...... :lol:

Jag gillar inte spel som gta 3 förutom att det är roligt att köra bli ibland.

17 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

hehe nu e det gjort :)...

köpte xbox o fick med Halo , MM3 , Topspin , Gotham racing 2....

Snart blir det ninja gaiden sen live :P...

Nivå 4 · Lärling

bra köp :D

Nivå 6 · Fuskare

bra köp :D

köp live före.
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

M kanske det.. då kan jag ju spela live spelen medans jag sparar till ninja gaiden :P

19 Aug 2004

yup yup det kommer till xboxen och du SKA köpa xbox jag menar ps2 suger ju b***le och gc är väl sådär köp xbox

nej nej nej GTA kommer inte till XBOX .du ps2 är bättre än xbox och du sälj inte PS2 och Gamecube bara för xbox du kommer tröttna efter du hunnit blinka.och bara för ett spel jäklit onödigt san adrease kommer till Ps2 ju varför ska du ta till xbox.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

San Andres kommer till Xbox. Men första till Ps2. Gaystation 2..ehrmm..ursäkta, Playstation 2 är väl inte jag så fruktansvärt förjust i. Precis som alla andra "Gamecubare", själv är jag alltså en Gamecubare. Fast Xbox är den bästa konsollen utan tvekan. Överlever allt. Fast 2 konsoller och lite pengar mot en konsoll är kanske lite dyrt [?]

den kommer till xbox i hösten 2005 .

22 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #18

oki.. :D

Nivå 2 · Novis

xbox är bäst..sedan är det gamecude..och gaystation e inte ens med på listan.. :D

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #20

hehe rätt ! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in