💬
Logga in
Fuska.se

supersmarsbros

174 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vilken nivå och hur många liv ska man ställa in när man vill ha sista banan?

Nivå 1 · Novis

om du vill ha clasicmariostage (nära ? banan när du spelar multyplayer) så kan du ta 3min spel tid,ta luigi som spelare och mario som motstondare och spela all a banor utom? då borde då ha den nya banan. obs du får inte förlora på en banna! :new_bdaysmile:

Nivå 5 · Fuskare

Hur får man Luigi?

8 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

du måste klara Bonus stage 1 med alla grundkaraktärer. Dvs Kirby, yoshi, samus, DK, Link, Pikachu, Mario, fox och så måste du klara det med en Bonus karaktär (tex Jiggelypuff..)

10 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
du måste klara Bonus stage 1 med alla grundkaraktärer. Dvs Kirby, yoshi, samus, DK, Link, Pikachu, Mario, fox och så måste du klara det med en Bonus karaktär (tex Jiggelypuff..)
Det behöde inte jag. Snacka inte för mycket!!
11 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Vad behövde du göra då? Vill så gärna ha Luigi + Mushroom Kingdom!

Nivå 9 · Veteranfuskare
Det behöde inte jag. Snacka inte för mycket!!

vad menar du med det där....? jag vet inte om det är sant med en bonus karaktär för att få Luigi men man ska i alla fall klara det med de 8 första..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, det var så jag gjorde också, så man behöver inte klara med en extra-karaktär.

Nivå 9 · Veteranfuskare

0okej..men det stod i alla fall det på Gamewinners.com

Nivå 10 · Veteranfuskare
0okej..men det stod i alla fall det på Gamewinners.com
Man vet aldrig vad det finns för fusk där??
Nivå 9 · Veteranfuskare

de flesta har faktiskt funkat...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, de flesta. Men alla ska funka, annars är det inget fusk!

Nivå 9 · Veteranfuskare

okej...men gamewinners har ändå rätt i en sak...det stod att man måste klara det med alla 8 grundkaraktärer och en bonus karaktär...det kanse skrev så för att förtydliga så man slapp att göra om det...asså om man klarade det med en extra gubbe så var det säkert att man kan få luigi...det är lite svårt att förklara med hoppas att du fattar

Nivå 10 · Veteranfuskare
okej...men gamewinners har ändå rätt i en sak...det stod att man  måste klara det med alla 8 grundkaraktärer och en bonus karaktär...det kanse skrev så för att förtydliga så man slapp att göra om det...asså om man klarade det med en extra gubbe så var det säkert att man kan få luigi...det är lite svårt att förklara med hoppas att du fattar
Om man klarar med alla gubbar på¨ boarding the platform" så får man Sound Test.
Nivå 9 · Veteranfuskare

man måste väl ha klarat Break the targets ochså..?? det var vääl så?

Nivå 4 · Lärling

Nepp, man behöver inte göra de på båda för att få det.. Break the targets ger ju typ Luigi..

Nivå 9 · Veteranfuskare

som jag skrev ja...men jag måste friska upp mitt minne....kommer inte iåhg så mycket..

Nivå 4 · Lärling

Du skrev en fråga, inte att man fick Luigi, om det var d du menade, annars är det missförstånd..

Nivå 10 · Veteranfuskare
Han svarade på jonash fråga.
12 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

man kan väl bara vinna Sound test, item switch, 4 karaktärer och mushroom kingdom?? eller var det nåt mer

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.