han är lite klumpig...men hans quick attack är bra iblan...samt hans el-snurr attack i luften
supersmarsbros
piiiiiiiiiiiiiiiiikaaaaaachhhhhhhhhhu!! Så säger han då.
han säger inget när han gör sin elsnurr attack..
Nehe, men då tänkte jag på ett annat spel.han säger inget när han gör sin elsnurr attack..
men du har ju ändå rätt....han säger det när han gör en elattack (B)
Jag tänkte väl det, annars hade man en stor minnesförlust!
mmm...han säger också nåt liknande när man gör hans Thunder.. Ner + B...men kommer du inte på vad ness säger innan fire med sin B attack..?
Pk- fire! Så det låter som he can fire, och när han gör pk thunder låter det som he can father!
det där han säger är lite svårt att förstå...?
Ja, jag vet. Men så är det med vissa gubbar.det där han säger är lite svårt att förstå...?
vissa gubbar?? vilka fler menar du då??
Alla olika när man gör någon slags special-attack.
men de är bara Ness Pika fire som jag aldrig kunnat tyda...vilka är det som du menar när de gör en special attack...?
jag tycker PK Fire låter precis som PIKA Fire!
han säger ju pk fire, pk låter som pika på engelska
Sonic, det låter väl mer Pei-Kej... Om du förstår vad jag menar!..
Jag tycker att Link´s Spin-Attack låter lite konstigt. Tycker inte ni det?men de är bara Ness Pika fire som jag aldrig kunnat tyda...vilka är det som du menar när de gör en special attack...?
link har lite konstiga ljud...jag kan faktiskt härma honom asbra...hur låter han när han gör så??
Sväörm. Nej, men jag kommer inte ihåg riktigt. Det kan du säga.link har lite konstiga ljud...jag kan faktiskt härma honom asbra...hur låter han när han gör så??
jag har tyvärr lånat ut det så jag vet och kommer inte ihåg hur han lät...annars skulle jag ju kollat det istället för att skriva här..