💬
Logga in
Fuska.se

supersmarsbros

174 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis

ok...

Nivå 9 · Veteranfuskare

vilka är din favvo gubbar respektive bana/banor

Nivå 1 · Novis

Link

Hyrle castle och spector X ..sa jag ju

Nivå 9 · Veteranfuskare

oj..såg det inte... är din favvo luigi om du får den eller??

Nivå 1 · Novis

Nix

Nivå 9 · Veteranfuskare

okej... brukar du spela multiplayer ofta??

Nivå 1 · Novis

vääääääääldigt ofta.... måste träna upp mig igen..

föru kunde jag klå 3 samus i lvl 9 dom va i lag mot mig och alla hadde 10 stock... jag vann utan att dö en gång

sen lånade jag ut det i 3 år och fick tillbaka det i fredas......nu klara jag knappt 2 olika fiender i olika lag på lvl 9

Nivå 10 · Veteranfuskare
vääääääääldigt ofta.... måste träna upp mig igen..

föru kunde jag klå 3 samus i lvl 9 dom va i lag mot mig och alla hadde 10 stock... jag vann utan att dö en gång

sen lånade jag ut det i 3 år och fick tillbaka det i fredas......nu klara jag knappt 2 olika fiender i olika lag på lvl 9

Nej, det kan ju vara lite svårt. Men det är ju hur lätt som helst när man är uppvärmd. Hoppas att det börjar gå bra igen.
Nivå 9 · Veteranfuskare

börja med att vara Ness eller Fox...du vet säkert vad du ska göra då... fox ner + B och ness ner + b och sida + A

23 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
börja med att vara Ness eller Fox...du vet säkert vad du ska göra då... fox ner + B och ness ner + b och sida + A
Är det en bra uppvärmning?
Nivå 1 · Novis

nej det är attacker.......

ner b för dom äe sköldar:)

sida a är en slags super slag....

den är link ochså bra med

Nivå 9 · Veteranfuskare

dom är bra att vara om man möter Samus åp L:9... =)

Nivå 10 · Veteranfuskare
dom är bra att vara om man möter Samus åp L:9... =)
Nja, de laddar upp en boll sen går de runt i ett halvår sen kommer de på att skjuta.
Nivå 9 · Veteranfuskare

ja..och då speglar man tillbaka den eller tar den som liv om man är Ness...eller så slår man tebax den..

Nivå 10 · Veteranfuskare
ja..och då speglar man tillbaka den eller tar den som liv om man är Ness...eller så slår man tebax den..
Det är inte ofta. Det är ju bara att hindra Samus från att ladda upp. På Sector X eller vad det heter så är det bra att vara Fox för då kan man göra så att det där flygplanet´s skott flyger tillbaka mot fienderna. Jag hade ut fienderna så en gång. Testa!
Nivå 9 · Veteranfuskare

ska prova...menar du dom dära farkosterna som kommer ibland.. ?

Nivå 10 · Veteranfuskare
ska prova...menar du dom dära farkosterna som kommer ibland.. ?
Jag menar typ Fox´s skepp som skjuter kraftiga skott.
Nivå 9 · Veteranfuskare

de där vita som skjuter 2 st Gröna strålar i taget..??

Nivå 10 · Veteranfuskare
de där vita som skjuter 2 st Gröna strålar i taget..??
Ja det är det!!1..8ou6rthevb56bus
Nivå 9 · Veteranfuskare

aja.... jag hatar att om man landar i Tunnan på Dks bna...då kan man flyga upp igen...min kompis och jag körde...han hade typ 468 % jag hade det också...jag tryckte på a så han flög ner från kanten och sen hamnade han i tunnan...jag visste inte om det men tunnan var Precis under mig och sen skjöt den....och Han träffade Mig och jag flög iväg som en kirby... lite störande men Han vann

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.