Men hur många procent hade du då?aja.... jag hatar att om man landar i Tunnan på Dks bna...då kan man flyga upp igen...min kompis och jag körde...han hade typ 468 % jag hade det också...jag tryckte på a så han flög ner från kanten och sen hamnade han i tunnan...jag visste inte om det men tunnan var Precis under mig och sen skjöt den....och Han träffade Mig och jag flög iväg som en kirby... lite störande men Han vann
supersmarsbros
som jag skrev hade vi ungefär lika mycket..
Jaha, men dp var det inte så orättvist. Eller var det Computer Players med från början?
nix...bara vi 2...vi "bollade" med marioo och luigi
Vad menar du med bollade? Stod ni och sköt på varandra med den mesiga attacken?nix...bara vi 2...vi "bollade" med marioo och luigi
japp...för det masta...
Ja, men då var det väl direkt ingen match. Båda satt och tröck på Special.
japp...kul va...
Ja verkligen!! Vilken Bonusbana tycker du är tråkigast?japp...kul va...
bonus bana...det är väl jiggelypuffs Break the targets
jiggylipuffs, kirbys å samus board the platforms banorna. ja har aldri klarat jiggylipuffs å kirbys banor, å samus bana e svår att klara.
vilken av samus bana är svår??
board the platform, de står ju!
jaha...såg det inte...jag tycker att den är lätt...
Jag tyckte den var assvår första gången. Jag kom aldrig till den där boarden som var underst på banan.jaha...såg det inte...jag tycker att den är lätt...
jag fattade inte Jigglypuffs sista...den var svår innan jag lärde mig den..
Min kompis lärde ju mig hur man kunde sväva längre med Jigglypuff. Jag misslyckades igämt tills att han berättade det för mig.
då var det ju tur för dig att han fanns.... =)
Ja jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare.då var det ju tur för dig att han fanns.... =)
mm..samma här...annars får man fråga här...