Det var väl i stort sett det jag menade.mm..samma här...annars får man fråga här...
supersmarsbros
det skrev du ju aldrig... =)
Vad menar jag då med att jag ändå skulle komma på det senare?Ja jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare.då var det ju tur för dig att han fanns.... =)
det var ju DU som skrev att DU skulle komma på det senare...inte jag..
Ja, det skrev jag, än sen?det var ju DU som skrev att DU skulle komma på det senare...inte jag..
Vad menar jag då med att jag ändå skulle komma på det senare?[/quoteJa jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare.då var det ju tur för dig att han fanns.... =)
vad menade du med allt det där??
Det var då ett tjafs om min kompis. Jag förstår inte vad du menar. Jag skrev bara att han hjälpte mig att komma på den där saken som man ska göra med Jigglypuff. Och då så sa du att det var tur att han fanns, och det nekade jag till.Vad menar jag då med att jag ändå skulle komma på det senare?[/quoteJa jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare.då var det ju tur för dig att han fanns.... =)
vad menade du med allt det där??
okej...då förstår jag..
Jaja, men som du brikar säga: Nog diskuterat om det som har hänt. Nu går vi tebax till ämnet.
japp,,,vilket är itt favvo Item,,,mitt är pokeball och Home run bat
Mitt är nog Beam Sword och Home Run Bat. Jag gillar tyvärr inte den där taktiken med fegisbollarna. Men det kan vara kul när det är rörigt så att man är fast bland pokebollarna.
om man kör 4 player med BARA pokebolllar då börjar bilden hacka om mdet är över 6 st pokemons på banan
precis, men ja tyckte de va jätteskojjit när de fanns en massa pokemon på banan! hehe...men ja gillade mest home run bat å dom dära eld-blommorna.
omm man kör som jag skrev på Saffron city så hackar den ännu mer eftersom Elekrtrode och Venusaur bland annat kommer
Det var den jag menade som min favviobana. Men Porygon kommer också ut genom den där porten. Det är så roligt när det är krångligt.omm man kör som jag skrev på Saffron city så hackar den ännu mer eftersom Elekrtrode och Venusaur bland annat kommer
mmm.. Charmander och Chansey kommer också...finns det nån mer vi inte tagit upp?
om man kör 4 player med BARA pokebolllar då börjar bilden hacka om mdet är över 6 st pokemons på banan
jag brukar köra training med pokebollar och en annan stilla stående gubbe, sen brukar jag kasta bollarna framför honom (4 st då) o se hur många han överlever? det e rätt kul faktiskt
rätt som det är kommer det 2 st Mews och 2 magikarp...då klarar han ju sig
Jag har ett problem. Jag klarade 1-Player Mode på Very Easy med Fem Liv, och jag klarade det utan en enda continue och utan att förlora ett liv, skulle man inte få någon gubbe då, jag har läst det någonstans...
Första gången du spelar får du jigglypuff, efter det får du inte någon gubbe om man klarar det på det sättet du sa, Cyndaquil.