kör du däremot på NORMAL i svårighetsgrad så får du möta ness!! (efter att du klarat 1- player mode)
supersmarsbros
Men hur var det man fick gubbarna då?
Luigi, Ness?
Du ska klara target test med alla karaktärer du hade från början för att få luigi
0014 Har redan besvaratt den frågan om Ness.
om jag minns rätt skulle man klara alla de 8 standard gubbars Break the Targets för att få Luigi...
va det inte så?
jo det är så...
vad heter alla bonus karaktärerna man kan få
Luigi, Captain Falcon, Ness och Jiggelypuff
Banjo-Kazooie: Man skulle väl också få en bra tid? Om inte så misstar jag mej, jag har luigi i alla fall det är huvudsaken..
nej...man ska klara alla bonus stages bara...tiden spelar ingen roll
mm, precis som jag sa, jag minns rätt bra trots att det var så länge sen jag fick honom själv!
om jag minns rätt skulle man klara alla de 8 standard gubbars Break the Targets för att få Luigi...va det inte så?
eftersom det inte funkade för nån (kommer inte ihåg vem) så måste man nog klara Board the plattforms också
jaha, det kanske det var också... jag minns inte men det e väl bara med orginal gubbarna
japp...inga specialgubbar
i vilken ordning fick du extra gubbarna?
Luigi först för han e typ bäst sen så skaffade jag Capten Faloc sen Ness och Sist Jiglipfuff bara för en kompis gillade den
först Jiggylpuff, sen Luigi, sen Capten Falcon sist Ness
Luigi först för han e typ bäst sen så skaffade jag Capten Faloc sen Ness och Sist Jiglipfuff bara för en kompis gillade den
du kan omöjligt ha fått jiggelypuff efter C.Falcon och Ness eftersom man får C.Falcon om man är snabbi 1-player mode...jiggelypuff får man oavsett hur snabb eller seg man är...
jag behöver hjälp med link på brejk the target jag har 2 kvar men kan inte koma åt den ena för den andra måste jag använda sist. den jag vill ta är näraen brant sak hur komer jag åt den
du sak göra upp B för att nå den
den andra sak du använda bumerngen på....det är svårt men du kommer att klara det förr eller senare