måste man använda bumerangen? jag har klarat den utan bumarangen!
supersmarsbros
hur då??? du ljuger bara
hur får man kapin falcon
så här får man gubbarna till alla som undrar
Spela som Jiggylypuff: Om du klarar spelet så kommer du att bli utmanad av Jigglypuff.
Spela som Luigi: Klara första bonusbanan med dom åtta första karaktärerna så blir du utmanad av Luigi
Spela som Captain Falcon: Om du klarar spelet under 20 min kommer du att bli utmanad av Captain Falcon
Spela som Ness: om du klarar spelet med tre liv med normal som svårhetsgrad utan att trycka på continue så kommer du att bli utmanad av ness.
så här får man gubbarna till alla som undrar
Spela som Jiggylypuff: Om du klarar spelet så kommer du att bli utmanad av Jigglypuff.
Spela som Luigi: Klara första bonusbanan med dom åtta första karaktärerna så blir du utmanad av Luigi
Spela som Captain Falcon: Om du klarar spelet under 20 min kommer du att bli utmanad av Captain Falcon
Spela som Ness: om du klarar spelet med tre liv med normal som svårhetsgrad utan att trycka på continue så kommer du att bli utmanad av ness.
det där med luigi så tror jag att man måste klara bonus stage 2 också...Board the Plattforms eftersom det itne funkade för någon innan att bara göra Bonus stage 1
nej det e inte så... det ska visst funka...fast det var så lääääänge sen jag fick Luigig så det kanske e sant... men jag tror inte det
jag har läst på en asbr hemsida och jag har upptäck att jag hela tiden haft fel...det var när nån inte klarade det som jag torrde att man skulle klara bonus stage 2 också...förlåt :oops:
Där ser du allt..... Men alla gör sina misstag.
mm...men jag var nästan säker på att man skulla klara 2.an också
Du menar "Boarding The Platforms"?
mmm..det finns inte nån annan 2:a
Nej, det finns det ju inte. Men man vet ju aldrig vad du menar för Bonusstage.
om det bara finns 2 st och jag menar den andra är det så klart att jag menar den
Det vet jag väl! Varför upprepar du?
Tråd urspårad