💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

Nu när jag är på level 29 så får jag typ ingen experience alls när jagdödar fiender i act 4 :(

Använd då mitt fusk. Det fungerar för mej och då borde det fungera för dej också! chat mode sen skriva Players8. det fungerar garanterat!

det är ju inget fusk..eller jo lite.. men det blir ju som att man var 8 st som spelade alltså blir fienderna svårare också

Jag vet... Men det är tanken som räknas. Han får ju mer experienc, trots allt. Tack för avataren förresten.

Nivå 3 · Lärling
ska man ha alla golems samtidigt funkar det defernetivt inte kan jag lova men annars kan det funka men det är bara lamt med såna fusk gör osm jag fixa shadow master inget system upptäcker om du har cheats då det funka på closed för mig bra va :D

Man ska inte ha dom samtidigt. Man ska summona golem, sen blood (summonar du en golem och sen en blood golem försvinner ju golem när du summonar blood, fattar du väl!), sen iron, och sist fire golem, och sen en bone spirit! (sen skriver du THEDARKMUSTFEED)och du måste ha utrymme för vapnet! Då kan du ha SoD-det väldigt bra vapnet till Necromancer! Fattar du nu? Det finns också ett väldigt bra set, till Necromancer. :roll: :roll: :roll: :roll: :D :D :D :D

det är bara ett problem jag GÖR saker jag kan göra vapnet om jag vill

7 Dec 2003

Kan man av aktivera det där fuskaet :?:

Några frågor till:

Är Chaos sanctuary stort :?:

Är dom där sealsen brevid varan eller är dom ut sprida :?:

Hur ser sealsen ut :?:

Nivå 6 · Fuskare

Några frågor till:

chaos sanctuary är inte så stort.

sealsen är utspridda men lätta att hitta

sealsen är som en platta på marken med en sak som sticker upp. när du öppnar dom kommer det fiender en som du bör passa dig för är lord diz eas, resten är lätt.

8 Dec 2003

Några frågor till:

chaos sanctuary är inte så stort.

sealsen är utspridda men lätta att hitta

sealsen är som en platta på marken med en sak som sticker upp. när du öppnar dom kommer det fiender en som du bör passa dig för är lord diz eas, resten är lätt.

Dessa seals är spridda, ja, men det kommer bara monster ur tre av dem.

Sen ur de andra två kommer det inget. Jag vet det, för jag har klarat Diablo i Normal och Nightmare. Är i femte akten, barbarernas land, nu level 54, ungefär.

9 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

jag tycker inte att fienderna är så svåra och level 54 skaffar jag i act 4 på normal

Nivå 0 · Nykomling

mmmm jag vet dom dör på ett slag jag e lvl 64 de e så lätt att döda dom då

jag tycker inte att fienderna är så svåra och level 54 skaffar jag i act 4 på normal

Jag har svårt att tro det, men du använde väl en level editor, eller nått sånt där. :lol: :roll:

10 Dec 2003

Varför är lord diz eas så svår :?:

Var kan man träna i act III och IV med en barbar. :?:

Nivå 1 · Novis

Kan någon av er skicka in en screenshot på Diablo II

Nivå 0 · Nykomling

Nej.....

Jag vet inte vem lord diz eas är. Men jag vet vem Talic Korlic och deras andra vän. The Ancient Ones. Dom är rätt så svåra i normal, men ännu svårare i Nightmare. Jag vill döda dom! Men det går bara inte!

Dom är svåra som röv! Jag vill klara dem.

Jag vill döda Baal!

Om det bara fanns ett enkelt sätt att döda dem.

Men det finns det inte.

Inte som jag kan hitta.

11 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Diablo är de simplaste och lättaste spelat ja nånsin har spelat....

be en kompis boosta dig till hell och döda baal sen går du in i ett cow game och ba står där nere, efter ett tag är man lvl 99

Nivå 0 · Nykomling
Diablo är de simplaste och lättaste spelat ja nånsin har spelat....

be en kompis boosta dig till hell och döda baal sen går du in i ett cow game och ba står där nere, efter ett tag är man lvl 99

KANSKE ÄR ROLIGT ATT HITTA BRA ITEMS MED ELLER VADÅ! + Boost sux

Nivå 3 · Lärling

ja ge mig en anledning till att bli boostad och jag använde inte lv editor då för du skulle jag göra typ lv 80 det är lätt att få hög level ju lär er att döda alla fiender bara det är jobbigt men värt det tro mig man har ju inga problem hos diablo och baal efter att man tränat jag känner en som skaffa level 90 på act 3 gissa hur länge han körde jag tyckte det tog lång tid att få level 50 bara men han på 90 det är faan otroligt jag kolla på hela tiden han bara satt och körde brydde sig inte om att han var på act 4 men han får väll göra som han vill lr hur????

Nivå 0 · Nykomling

vilket kör ni expanison pack eller vanliga dibbe II har tappart bort min cd-key till expainson

12 Dec 2003
vilket kör ni expanison pack eller vanliga dibbe II har tappart bort min cd-key till expainson

Jag kör Expansion pack.

Det är kul.

Nivå 3 · Lärling

jag kör exp men jag har inte kunnat köra på ett tag så du kanske kan ta min till expet jag skickar den i pm men när jag kan köra så måste jag ha den då kan du tyvärr inte köra exp mer

13 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

det går ju inte alla spel-har ju bara en passande kod...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in