ja det skule vara ett smart sätt. var läste du det ?
Gamecube Ekonomi!
jag listade ut det efter att tita på ett som jag hade eller har
aha, skruvade du isär det också ;)
Ja det skulle sälja lika bra som dem andra 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,TILLSAMMANS!!!nintendo släppte den första konsolen ja.....men nu tillbaka till GC,alla vet ju varför GC säljer dåligt..det är ju bara för att man kan bränna spel till xbox och ps2:an..det är skam att folk köper och gör så.Om inte det gick att bränna till Dom två skulle GC sälja nästan lika bra som dom andra två..
Här är en bild på det första spelet som kom till sverige i Nintendo världen.. det heter game and whats -_-Faktum är att dom har funnits längre..
Men den första konsollen släpptes då, det är rätt !
Game And Watch * ;)
måste ju erkänna att nintendo är bra men.....xbox är faktist brutalt bra de med men tanke på spelen de är fler bättre och roligare..men Gc har roliga spel med men inte de bästa
jag tycker att GC har dom bästa spelen.fast det finns ju en del xbox och ps2 spel man skulle vilja se på Gamecube.. :(
metroid prime blev ju utnämt till världens bästa spel
inte riktit om du titar på displejen när den är av stängd från en vis vinkel så kan man se alla bilderaha, skruvade du isär det också ;)
Jag som läst nånstans att GC säljer mycket bättre än X-Box :huh:
Det är ju det den gör, men den är så mkt billigare så Microsoft tjänar mer pengar.
Jaha,isfall måste jag missuppfattat tråden :blink: