💬
Logga in
Fuska.se

Star Wars

113 svar · startad

Trådstartare #1

I förr går släpptes trailern har sett den och Star Wars verkar få ett bra slut på filmerna .själv länktar jag tills jag får se den...

är jag ensam om det eller??

Längtar... Star wars episode 3: Traitor

Kan du ge länken till trailen?

TEASER!tralier ;) inte en tralier....utan en teaser tralier.... ;)

Trådstartare #5

man måste vara medlem på hyperspace för att se den :angry:

men snart så släpps den över starwars.com (men inte än)

men man kan lada ner den :rolleyes:

jag älskar star wars har alla på dvd förutom 3:an

7 Nov 2004

klart att man måste se den, men de nya filmer håller inte ens på långt håll samma klass som den första trilogin. sen HATAR jag George Lucas för att han har gjort om en massa till Dvd-boxen. det förstörde mitt förtroende för honom totalt

8 Nov 2004
Trådstartare #8

nu alla som inte har sett Teaser Trailern på STAR WARS Episode 3 kan se den på www.starwars.com

den börjar med att man ser lite från gamla filmerna så stäng inte av och tro att det är nån trailer på episode 4 :)

9 Nov 2004

va bra!! :lol:

jag älskar star wars har alla på dvd förutom 3:an

den sista har inte kommit för han besegrade inte härskaren av alla härskare.

Så det e flera du inte har.

11 Nov 2004

Jag längtar som ini dynamit, jag har längtat enda sedan jag såg Episode 2: Klonerna anfaller första gången .. Det ska bli så skoj å se den :) och man undrar hur den ska sluta, för det är ju så mycket som George Lucas ska väva ihop, att Anakin blir vader, när Padme och Anakin föder barn o allt de andra :P

jag gillar starwars, men om jag pratar om det i min skola så blir jag mobbad :( men jag ska lugnt se filmen!

jag gillar starwars, men om jag pratar om det i min skola så blir jag mobbad :( men jag ska lugnt se filmen!

prata inte om starwars i skolan då! ;)

vet inte om denna film kan bli så bra eftersom episode 1 var typ mest menad för dom lite mindre och 2an var bara seg...

12 Nov 2004

dt e så hos mig oxå! :angry:

om man pratar om SW elelr KA, så blir man retad för de tycker att dt e barnsligt, fast de själva e dt <_<

självklart ska man se den :cool:

om någon säger att det suger så skiter jag i det..det är mitt liv och jag tycker om vad f*n jag vill..

så e dt med mig med, men många kan inte respektera andra...

13 Nov 2004

När kommer den?

läs i början av trådet...>_>

Trådstartare #19

19 Maj 2005 så är det Världs premiär

spelet Epiosde 3 kommer 5 maj 2005

sw spel e tråkiga..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in