Hoppa till innehåll

Star Wars


Zekk_018
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Det är något jag misstänker....Vad händer med klonerna?Kommer dom bli Imperiet eller?Jag tror det.Någon som håller med mig?

Redigerat av FisharMario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har längtat efter den sen jag hörde datumet den skulle släppas (sommaren 2004)

 

Men samtidigt kan det tyckas lite nonchalant att till exempel, kalle anka o co...

bla bla bla starwars 3 bla bla lasersvärd... den här veckan. och jag har:

bla bla bla starwars 3 bla bla lasersvärd... ett år

 

det känns liksom, jaha. de försöker bara sälja tidningar på att ha knatte på bild med kanelbullar på öronen och ett grönt plast svärd som är 15 centimeter.

 

och att spelet kommer ut före filmen fattar jag inte. då förstör man ju en del av filmen.

 

men jag ska försöka strunta i sånt tills jag ser filmen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Förstörde filmen?Jag tyckte inte att han förstörde filmen.Filmen var hur *pip* bra som helst även om Jar Jar Binks var med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan definitivt hålla med MeM om det där med Jar Jar (Kruka kruka?).

Hans barnsliga humor ruinerade ettan, men trean ser ju åtminstone intressant ut.

http://www.error.se/404/kl7sfdi/152.jpg

 

hahah.. ;)

 

jo, som f*n att han förstörde den, i star wars ska det vara fula monster och sluskiga jättemonster, inte nån fånig jar jar som ränner runt som i nån urusel amerikansk komediserie, det ska även vara lasersvärd och fighter, inte nån jar jar

som ränner runt som i nån amerikansk komediserie. inte en j*vla massa dåliga skämt och urtrista resor till nån slags undervattensvärld som minst tar en halvtimme då man istället kunde sett obi wan spöa skiten ur några robotar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Det är Skit samma FisharMario.

Men jag tror filmen kommer bli grymt bra. Mace Windu dör... Anakin blir Darth Vader. Filmen avslöjar nu allt som har att hända med hela Star Wars. ^_^

Och spelet kommer snart ut verkar också inte så pjåkigt.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara inte det kommer in nån liten wannabe-rolig utomjording här med... :angry: (Jim Carrey?)...

Man blir varm i kroppen av att läsa att Mace Windu dör... då slits en bit av Episode 1 bort =P

Men som alla andra har jag skyhöga föväntningar för den tredje filmen (igen), men den har gått och blitt lite väl]/i] kommerciell (ex. Pringles-reklam).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Bara inte det kommer in nån liten wannabe-rolig utomjording här med... :angry: (Jim Carrey?)...

Man blir varm i kroppen av att läsa att Mace Windu dör... då slits en bit av Episode 1 bort =P

Men som alla andra har jag skyhöga föväntningar för den tredje filmen (igen), men den har gått och blitt lite väl]/i] kommerciell (ex. Pringles-reklam).

 

Det har ju du fullständigt rätt i.Självklart man längtar till filmen men man behöver inte överdriva.Det räcker med Bio reklamen och inget mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...