Hoppa till innehåll

Star Wars


Zekk_018
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Star Wars 3 var skitbra. Jag älskar den. Den kunde ha varit bättre men vilken film kan inte det? Jag skulle vilja se något som visar hur det är mellan episod 3 och 4. Har hört att de planerar att göra en serie om just det. Längtar massor efter den nu ^^

 

Det var tuffa effekter i SW3. Lite dålig kanske den var men vad kan man kräva av en film som ska väva ihop två andra? Den lyckades jätte bra med det. Funderar faktiskt på att gå och se den igen snart.

 

Yoda var grymmast av dom alla! När han är med och fightas är han överallt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan väl lägga in en liten minirecension jag också.. ;)

 

Själv tyckte jag och den var skitbra, men inte så att jag skulle kunna se den igen nu direkt. möjligtvis under en star wars kväll med samtliga filmer.

det som ´jag tyckte var sämst var hayden christensens insatt som anakin skywalker. bedrövlig. han var faktiskt riktigt dålig skådis. men man ser ju tidigt varför man valt just honom, snygg look, blodig blick och stora muskelpattar. han är för ung för att spela en kall och ovetande jedi, istället framställs han som en kvinnoälskare, och mina favorit lightsabersfighter utplånas ibland utav sorgligt dåliga kärlekscener. en annan nackdel, tycker jag är yoda. förlåt - epaaj. jag tycker han är mycket mysigare och finare gjorde i fyran, femman och sexan. här har han grafiken som en grön fisk i Hitta Nemo. ser nästan komiskt ut. sen tyckte jag det gick lite för snabbt med jediutplågningen. kunde varit lite fight? iofs så skulle filmen kunna bli hur lång som helst.

 

jag vet inte varför, men jag är alltid den som tar upp dom negativa sakerna med film och spelrecensioner. och det var mycket som kunde varit bättre, men jag nekar verkligen inte till att det är en utav mina favoritfilmer. favoriten just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...