jo det har jag men det stå eroor24 o.s.v odenfinerad fel.
vad är fel?
jo det har jag men det stå eroor24 o.s.v odenfinerad fel.
vad är fel?
Det står att innan jag kan börja ladda ner spelet måste jag ladda ner en download client från den sidan och då hittar jag inte vad jag ska göra. Jag trycker på den där download grejen och har försökt med båda men ingen av dem fungerar. Står bara sidan kan inte visas. Vänligen skriv exakt hur jag ska göra från startsidan till jag kan logga in på spelet och vad jag ska klicka på. Ungefär som en walktrough till ett spel fast till hur man installerar ett. Tack på förhand!
ja det funkar inte för mig hur får man igång spelet?
Jag är lvl 43 crossbow man och älskar detta spel
juste! det tog 1min och 58 sec
Har inte spelat det på 4 dagar, har mest spenderat tiden på Lineage 2 xD
E det värt att ladda ner ???????????????????????????????????????????????????????????+ :meddum:
kan ingen hjälpar mig?
den säger: error code :-2147467259 (odefinierat fel) när jag försöker öppna det från skrivbordet vad ska jag göra snälla hjälp mig!!!
Det här är ett vanligt ord läs HELA tråden
jan exakt så hände också mig vad ska man göra för att speladen säger: error code :-2147467259 (odefinierat fel) när jag försöker öppna det från skrivbordet vad ska jag göra snälla hjälp mig!!!
eller jag var lvl 43 crossbow master men den blev nameblocked för att den hette skitigalengurka men nu har jag spelat 30 min och blivit lvl 11 warrior
och jag heter Trineria :D
Ja gär en lv 17 Rogue, vill någon träna med mig?
IGN Quisties/Imoenra
http://www.mapleglobal.com/members/login.aspx/! Funkar inte med signup längre, jag som också vill bi medlem! :(
Edit: Typo...
det låter bra ska kolla det på skolan
sen ska ja kanske fråga om ja får ladda ner det sen gör ja en inloggning bra va
man kan inte bli medlem längre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in