💬
Logga in
Fuska.se

Halo 2, Dåligt?

31 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Aja.. man har ju hört alla bra saker med halo 2...

nu vill jag höra dom som är.... ja, mindre bra ;)

(skriv inte onödiga inlägg som t.ex. det e inget dåligt med halo2...)

Tack...

Nivå 3 · Lärling

nja två tabbar faktiskt inga botar på multi och man kan typ inte see normal hereoric märkena när klarat banan på den svårighets nivån men det är ändå det bästa xbox spelet jag hittils kört =) köp det köp det

och börja på normal annars är det för lätt

Nivå 2 · Novis

is it just me or you finish the maps a bit fast?

Nivå 3 · Lärling

men jag är gamer och du är nog bara seg :P ska kanske börjapå hereoric snart =)

Jag tycker att den peppraren man har i början, med skottdisplay, tar upp för mycket plats o står ivägen.

13 Nov 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag har redan klarat det, det är väl det enda som är dåligt. För kort, och en annan sak jag inte tänker spoila om.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ganska mörka miljöer på vissa ställen, kort och konstig uppbyggnad, jag menar, att spela som coventanter ? Pöh. Kasst. Det är ju Master Chief som ska vara hjälten, han är iconen. Ja, varför då nästan ta bort honom i uppföljaren ? Nej.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ett minimalt klagomål är att jag tycker att det är ganska mörkt i miljöerna.Då gäller det att ha flashen på.Annars är Halo 2 ett mästerverk.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Är det bara jag men jag tycker att Master Chief har mesat ner sig lite, Arbiter är mkt coolare!

unreal: Skärp dig. Det kan faktiskt vara lite mörkt.

Nivå 2 · Novis

jag tycker oxå det är dåligt att man e en covenant <_< (man skulle juh kunna vara det nån bana men inte halva spelet)

Nivå 4 · Lärling

Att det finns så förbannat många karaktärer och raser är en sak.

Och sen några andra saker som jag inte Spoilar om.

14 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

lite för mörka banor

Nivå 7 · Fuskare

jag tycker oxå det är dåligt att man e en covenant <_< (man skulle juh kunna vara det nån bana men inte halva spelet)

Antingen borde man få bestämma om man vill vara Covenant eller Master Cheif i början av spelet, Annars inget alls :bah:

Skärpning Bungie <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej hallå? Tycker alla det jag tycker det är häftigt! :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Precis, Orsen, man ska få välja. Skärpning, Bungie är numera en klassisk kommentar ^_^

Nivå 2 · Novis

mjo det är juh en bra sak.... då skulle man få 2 spel i ett.... fast kanske bra eftersom det e så pass kort

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker ni är lite småkräsna :P

16 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

det är dom och nej det är f*n inte mörkt och master chief är inte mesig ffs den ända gången det är mörkt är det där dimmiga stllet när man är covernant andra gången annars normalt

18 Nov 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej, det är mörkt ofta, Unreal.. <_<

Och Arbiter har ju inte ens en lampa !

Nivå 0 · Nykomling

Nej, det är mörkt ofta, Unreal.. <_<

Och Arbiter har ju inte ens en lampa !

Om du tycker det är mörkt bör du höja ljuset på din tv. För mig är det inte mörkt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in