💬
Logga in
Fuska.se

Gta:sa

39 svar · startad

om dt händer så e dt ps2 ägarna som har tröttnat på spelet...

16 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

bra

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

mm

Senast ändrad:

spamma inte <_<

och va e dt som e bra?

Såg det i usa. :huh:

Dom tänker så att efter alla har spelat det på ps2 och har klarat det (kanske inte vissa) ¨å tänker man: (Hmm det kanske är mycket roligare på pc)

Rockstar vill ju tjäna mer pengar.

Någon som vet när Grand theft auto: San Andreas kommer ut på PC?

Ifall det inte gjort det förstås :P (dålig koll)

det stog att det skulle komma ut till x-box och pc ett om ett halvt år efter att det har kommit ut till ps2
17 Nov 2004

Dom tänker så att efter alla har spelat det på ps2 och har klarat det (kanske inte vissa) ¨å tänker man: (Hmm det kanske är mycket roligare på pc)

Rockstar vill ju tjäna mer pengar.

varför skulle dt va roligare på pc???dt e ju samma uppdrag o så.. <_<
Nivå 1 · Novis

Jag har redan GTA:SA. På Pc alltså!

då har du laddat ner dt!!! <_< dt e olagligt, man kan få saftiga böter... <_<

Nivå 2 · Novis

GTA:SA suger ju...nästan...inte...d e faktiskt ganka bra ju...riktigt bra...förutom grafiken då: :P

18 Nov 2004

ehhh..

du förvirra mig.. :wacko: :wacko:

19 Nov 2004
Nivå 5 · Fuskare

ska lungt skaffa det när det släpps till pc

men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes:

Hörde att spelet kommer släppa s presis samma datum som när det kom till ps2 i Amerika.

20 Nov 2004

dt va ju den 26:e oktober, o spelet till pc släpps i vår.. <_<

22 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

varfö inte ladda hem det frå japan ;)

men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes:

Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt.

Hoppas dem gör också GTA SA online som i VC och GTA 3

(0012 @ 22/11-2004 14:56:13)

Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt.

för mig e dt lätt att styra om man har en joystick
31 May 2005
Nivå 1 · Novis
(0012 @ 22/11-2004 16:56:13)

När kom dom ut? :huh: :ph34r:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in