om dt händer så e dt ps2 ägarna som har tröttnat på spelet...
Gta:sa
bra
mm
spamma inte <_<
och va e dt som e bra?
Såg det i usa. :huh:
Dom tänker så att efter alla har spelat det på ps2 och har klarat det (kanske inte vissa) ¨å tänker man: (Hmm det kanske är mycket roligare på pc)
Rockstar vill ju tjäna mer pengar.
det stog att det skulle komma ut till x-box och pc ett om ett halvt år efter att det har kommit ut till ps2Någon som vet när Grand theft auto: San Andreas kommer ut på PC?
Ifall det inte gjort det förstås :P (dålig koll)
varför skulle dt va roligare på pc???dt e ju samma uppdrag o så.. <_<Dom tänker så att efter alla har spelat det på ps2 och har klarat det (kanske inte vissa) ¨å tänker man: (Hmm det kanske är mycket roligare på pc)
Rockstar vill ju tjäna mer pengar.
Jag har redan GTA:SA. På Pc alltså!
då har du laddat ner dt!!! <_< dt e olagligt, man kan få saftiga böter... <_<
GTA:SA suger ju...nästan...inte...d e faktiskt ganka bra ju...riktigt bra...förutom grafiken då: :P
ehhh..
du förvirra mig.. :wacko: :wacko:
ska lungt skaffa det när det släpps till pc
men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes:
Hörde att spelet kommer släppa s presis samma datum som när det kom till ps2 i Amerika.
dt va ju den 26:e oktober, o spelet till pc släpps i vår.. <_<
varfö inte ladda hem det frå japan ;)
Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt.men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes:
Hoppas dem gör också GTA SA online som i VC och GTA 3
för mig e dt lätt att styra om man har en joystick(0012 @ 22/11-2004 14:56:13)men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes:
Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt.
När kom dom ut? :huh: :ph34r:(0012 @ 22/11-2004 16:56:13)men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes:
Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt.