Tycker ni att man ska fuska på CSS ?
Fuska På Css
Personligen tycker jag det är moraliskt fel, dumt och onödigt att fuska i spel online.
Det går an om man spelar mot bots, men inte mot andra spelare.
Min kompis fuskade mot mig en gång (tråkigt)
Man ska inte fuska på nåt CS.
Som Dannie sa, ok mot bots...men INTE online.
Håller med dannie.
MM jag hade prova aimbot några gånger.. det var kul i början men sen sög det!
det är hur onödigt som helst! varför inte bara köra som alla utan fusk...går mycket bättre o roligare! :o
Ja men då är han väll inte din kompis någe längre. :huh:Min kompis fuskade mot mig en gång (tråkigt)
Men som sagt Dannie har så rätt så.
Att fuska förstör allt. Spelade med en som hade speed hack. Blev ju döds tråkigt...Att fuska på cs/css förstör allt.
MM det för stör spelet håller med det är inge kul man dör deräkt man ska ju ha lite utmanning
om man fuskar så e de ju fusket som gör att man vinner så man kan inte säga att den som har fuskat e bra på cs
Man ska inte fuska, det är ett tecken på att man inte klarar av att spela rent..
Hatar fusk det är bara noobs som spelar som har inget liv som ska gå runt och tro sig coola när dem har aimbot.Men dem får skylla sig själva dem blir bara bannade på sin cd key.Jag lockade förut en kille till en server som hade anti-cheat så blev han bannad i 3 månader.
fuskare på online spel är egentligen sånna som bara skulle förlora utan fusk...
lol...
mötte en som hade wallhack. kunde se mig direkt! kunde för tusan inte campa nånstans <_<
Jag kan säga att jag har OGC (wallhack osv..) på min dator, men jag fuskar inte för det, jag använder det för att kolla fusk i HLTV. jag har en hittat ett par som har fuskat igenom att det...
ja de e dom :lol:fuskare på online spel är egentligen sånna som bara skulle förlora utan fusk...
lol...