Fatta noll :bah:
Djurplågeri I Tv
:angry: !!!!! de e jätte elakt mot djur dom har ju också ett liv men det kanske inte djurplågarna har!
min kompis o jag har råkat klicka in oss på en djurplågarsida en gång där en kvinna trampade på en kattunge med mening med klackskor!!!!
Fattar inte att folk kan göra så, jo visst kan man ha en liten tofs på sin knähund men på andra e det helsjukt!
Alla som plågar djur ska dö ska dö !!!!!!!!!!! samma här som du M3nga min kompis gick in på en slaxs sida dem visade att den hänger upp hundar katter och kaniner och skjuter dem i huvudet och halshugger deras hals och skär av skinnet.Fyfan vad jag blir arg !
De kommer att göra värre saker än så: de kommer att plastikoperera djuren. Men jag tycker att det borde räknas som djurplågeri och det är ju olagligt i England. Så jag fattar inte varför de tillåter det.dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt
Jag läste om det här programmet på text-tv och i notisen stod det att det t.ex. kunde handla om att ge en hund "bättre självfötroende med testikelimplantat". Hur kan de vara så korkade att de tror att hundar får bättre självförtroende av nåt sånt. Hundar fattar inte om de har några testiklar eller inte. Det är människor som är fixerade vid sånt.
Ett djur ska vara som det är, dom behöver inte göras om, bara ägarna, producenterna och kirurgerna, dom behöver nya hjärnor, NYA så att det blir nåt IQ i dom, ägare som sätter stövlar o annat är helt j*vla cp och borde hängas på det gammla viset, i en galge
Joo jag menar bara att alla dessa människor som klär upp sina husdjur, friserar dom (hårfärg, olika frisyer och dylikt) och skaffar pet makeovers (vad nu det egentligen innebär) e dumma. Tror du hunden/katten mår bra av å gå halvnaken för att de har rakat av pälsen....för att sedan måsta gå runt i hund/kattkläder för att inte frysa sönder sig själva. Och petmakeovers....plastikoperationer, smink eller vad det nu kommer att bli.... allt är lika sjukt ;)(0012 @ 02/01-2005 04:09:54)stövlar för hundar, pudelfrisyrer, pet make-overs....allt e lika sjukt om ni frågar mig.
Fatta inget förklara bättre <.<
Det kom du inte på nu hoppas jag,faaaaaaaaan dom är helt dumma i huvet om dom har nått!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:
F*n Ska man plåga djur då ska man plåga sig själv inte nån annan (kom ihåg människor är djur)
Fyfan va sjukt ............men det låter ju lite osanolikt att ett sånt pogram igentligen skulle få visa efter det inte är djuren som bestämmer hur dom ska se ut efter operationerna..........
Jag håller med dig fullständigt!! :evil:Har ni sett vilken ny dokusåpa som kanske ska starta i England? Extreme Pet Makeover! Fy, vad grymt! Jag tror inte det finns nåt djur som skulle be om att få bli plastikopererat om det kunde tala. Det är bara för djurägarnas egen skull. Hur kan de vilja skada sina djur på det sättet? Den som låter plastikoperera sitt husdjur är inte riktigt klok.
Asså hur vet ni att djuren plågas då? <_< <_<
Jag har inte sakt nåt att man ska klä sin hund som man själv ser ut men det finns vissa som gör det det är ju otroligt.Jo människor är djur men vi är en annan ras av djur det är vi människor som har bästemt att vår ras ska heta människa.(Jokinen @ 03/01-2005 06:30:33)(0012 @ 02/01-2005 04:09:54)stövlar för hundar, pudelfrisyrer, pet make-overs....allt e lika sjukt om ni frågar mig.
Fatta inget förklara bättre <.<
Joo jag menar bara att alla dessa människor som klär upp sina husdjur, friserar dom (hårfärg, olika frisyer och dylikt) och skaffar pet makeovers (vad nu det egentligen innebär) e dumma. Tror du hunden/katten mår bra av å gå halvnaken för att de har rakat av pälsen....för att sedan måsta gå runt i hund/kattkläder för att inte frysa sönder sig själva. Och petmakeovers....plastikoperationer, smink eller vad det nu kommer att bli.... allt är lika sjukt ;)
Du måste skämta. :huh: En operation innebär en skada på kroppen eftersom man SKÄR i kroppen och sedan SYR IHOP. Att skada sitt djur är väl att plåga det? Eller? Eftersom djuren inte själva kan välja om de vill bli opererade eller inte, så blir de ju utnyttjade av sina ägare.Asså hur vet ni att djuren plågas då? <_< <_<
Ni som tvivlar på att programmet kommer att handla om operationer: de SKA operera djuren. För det första så heter det ju Extreme Pet Makeover. Det är alltså en spin off på Extreme Makeover, som ju handlar om plastikoperationer på människor. För det andra, så stod det i nyhetsnotisen att det bl.a. skulle handla om testikelimplantat och nos- och ansiktslyft. Alltså operationer.
ganska psykade människor som lämnar in sina djur.
Ja och inte tala om att ägaren försökte spola ner sina hundvalpar i toaletten :( de låter ju knäppt - men det är sant!Alla som plågar djur ska dö ska dö !!!!!!!!!!! samma här som du M3nga min kompis gick in på en slaxs sida dem visade att den hänger upp hundar katter och kaniner och skjuter dem i huvudet och halshugger deras hals och skär av skinnet.Fyfan vad jag blir arg !
på farmen afrika som gick för nåra år sen så jagade bonden gutta och en deltagare ett djur (typ en hjort) sen när dom träffat en så skulle de göra en afrikansk jägar ritual, den gick ut på att de skar av testiklarn på hjorten medas den levde en ÅT upp dem råa och sen dödade djuret.....
Dem flästa djurplågarna kommer från Sydamerika afrika och ASIEN.
istort sätt är det bara vi människor som tycker synd om andra, djuren skiter i ifall någon av deras bröder/systrar dör, dom skulle även kunna döda för att överleva, i djurens värld är det de enda som räknas, att överleva och föra sina gener vidare, men att operera sina djur för att dom ska bli "vackrare" kan ju verka lite segt, om det inte handlar om ett lifs viktigt ingrep kanske att dom har hjärt fel eller liknande så ska man inte skära... men människor kan gärna skära i varandra så länge dom blir snyggare, för det kan inte någon neka att man kan bli snygg av det, fast det finns ju folk som är intreserade av djur, tidelag... Enligt en undersökning som P3s program Front säger sig ha tagit del av har vart 20:e husdjur som kommer in till veterinären och som inte råkat ut för olyckor, fått sina skador efter ha utnyttjats sexuellt av en människa... SEGT och det är i sverige...och det är inte förbjudet heller, dom tog bort det förbjudet mot det 1944 men man kan anmälas för djurplågeri...
OMG, DET ÄR JU ÄCKLIGT! Varför gör man så bara för UTSEENDETS skull! Vissa är vackra vissa inte!
håller med dig :angry: ;)DET DÄR ÄR JU FÖR f*n SJUKT !!
Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.