Har ni sett vilken ny dokusåpa som kanske ska starta i England? Extreme Pet Makeover! Fy, vad grymt! Jag tror inte det finns nåt djur som skulle be om att få bli plastikopererat om det kunde tala. Det är bara för djurägarnas egen skull. Hur kan de vilja skada sina djur på det sättet? Den som låter plastikoperera sitt husdjur är inte riktigt klok.
Djurplågeri I Tv
håller me hur f*n kan man låta djur plågas så där..ja tror inte att nån speciielt vill de eller kanske en pitpull för den e så ful men ändå..de e taskigt.VERKLIGEN TASKIGT I DUMT O IDIOTISKT :angry:
:angry: :angry: Fy f...n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur kan dom göra nå´t sån´t ja älskar ju djur av hela mitt hjärta. Dom visar det i TV också vad skulle de säga om mot deras vilja dom blev plågade så det kan de få svara på He-he-he-he-he-he-he! (Jag skrattade åt de som egentligen ska plågas) :angry:
P.S ja gillar DEOXYS.
tja varför kan dom inte medans dom håller på plastik operera hussen och matten också
Djurplågeri nu igen?
Hm, jag kan ju nämna en grej jag såg för ett tag sen.
Det var nån känd regissör som hade gjort en ny film och mitt i den slaktade man en livs levande åsna. Gubben påstod att det inte gör något, eftersom åsnan ändå skulle slaktas. Så nu fick den ju leva lite längre.
Så är det någon som ser en film där de slaktar en åsna så kan det mycket väl vara just den. Fräscht! <_<
Djurplågeri i TV... usch. Att de aldrig lär sig. Varför inte utrota alla djur från jordens yta istället? Det är ju precis vad de är ute efter. Istället för att göra en insats för utrotningshotade djur, så väljer de att plastikoperera hundar...
Blir arg när jag hör sånt. Ska nog sluta skriva nu, skulle kunna göra ett utlägg på femtio sidor om jag fick gå lös nu... :angry:
Frågan är hur många tittare det verkligen lockar. En sööt liten hund...bzztt...slafs...sådär ja! Nu fick hunden rätt färg på nosen!
Tillräckligt meningslöst utan att man räknar med själva plågeriet... <_<
DET DÄR ÄR JU FÖR f*n SJUKT !!
Alla djurplågare borde plågas själva jag älskar också djur i hela mitt hjärta om jag ser nån t.ex slå en liten valp eller katt unge eller vill skräma då är det synd om den.När jag var i jordanien hämta jag med min katt därför ingen var då hämta då sparka nån till den det var bara en liten katt unge f*n vad arg jag blev så hoppade jag på honom lyfte upp han och slängde han i väggen.Så då hade min kattunge brutit sitt ben den plågades mycket :( .Alla som som födds i jorden har tillåtelse att bo i jorden dem flesta är typ från Asien som plågar hundar katter och sånt .I ryssland dem är galna dem slaktar kaniner.
jag kollar varje gång på Animal planet i tv.
fy f....................n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilket j...a sätt! så kan man väll inte göra! det är groooooooooooooov djurplågeri! ni kan väll göra något program där ni plågar er själva!
(inte ni som är medlemmar)
Suck...program där man plågar sig själv finns redan... Inte för att det jämnar ut sig men...fy f....................n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilket j...a sätt! så kan man väll inte göra! det är groooooooooooooov djurplågeri! ni kan väll göra något program där ni plågar er själva!
(inte ni som är medlemmar)
faaaaaaaaan dom är helt dumma i huvet om dom har nått!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:
Kirurgerna borde låta djuren plastikoperera de istället...
dom kan ju inte göra motstånd heller
äsch det är sjukare att döda en film som i cannibal holuocast lr nått vid det namnet hehe!där hakkar dom upp en sköldpadda med nån machete typ...och det var värkligt!DET DÄR ÄR JU FÖR f*n SJUKT !!
stövlar för hundar, pudelfrisyrer, pet make-overs....allt e lika sjukt om ni frågar mig.
Fatta inget förklara bättre <.<stövlar för hundar, pudelfrisyrer, pet make-overs....allt e lika sjukt om ni frågar mig.
dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt
Det Låter inte så bra nä........
:ph34r:
T.ex som katter som har en sån egen gulig stil jo jag vet inte riktigt de.Men djur älskar jag av hela mitt hjärta förutom mina föräldrar.Särskilt katter älskar jag.dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt
tror inte du att om en katt t.ex får rosa tofsar eller nåt sånt blir lite retad av andra katter eller människor. det är ju bara ägaren som tycker den är fin eftersom den har liknande hår som en själv osv.(0012 @ 02/01-2005 11:31:51)dom kommer säkert färga håret,kamma det osv. på djuren. Jag fattar inte varför! Alla djur är ju fina på sitt egna sätt
T.ex som katter som har en sån egen gulig stil jo jag vet inte riktigt de.Men djur älskar jag av hela mitt hjärta förutom mina föräldrar.Särskilt katter älskar jag.