Är man idiot om man inte tycker djur är människor?Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.
Djurplågeri I Tv
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA djur är människor djuren kom först till världen det är bara människor som har kommit på namn men vi är en annan ras av djur.(nebbig @ 07/01-2005 11:09:10)Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.
Är man idiot om man inte tycker djur är människor?
plastikkirurgi... på djur? de är helt j*vla sjukt!
mossa en kattunge med klack skor....!?
va är de för en värld vi lever i!?
azzå jag skäms värkligen över att vara en människa!
vi kom till jorden för att ta hand om varandra... och vad gör vi? vi plågar djur som tog våra förfäder lång tid att avla fram! :angry:
Ta det lugnt nu! Det ÄR BEVISAT att djur bryr sig om sina syskon, vänner och föräldrar. Om en i en vargflock hamnar i knipa kommer kompisarna och hjälper, om en dör står ungar t.ex. och "sörjer".(0012 @ 07/01-2005 10:11:43)(nebbig @ 07/01-2005 11:09:10)Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.
Är man idiot om man inte tycker djur är människor?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA djur är människor djuren kom först till världen det är bara människor som har kommit på namn men vi är en annan ras av djur.
Bra sakt selkie girlplastikkirurgi... på djur? de är helt j*vla sjukt!
mossa en kattunge med klack skor....!?
va är de för en värld vi lever i!?
azzå jag skäms värkligen över att vara en människa!
vi kom till jorden för att ta hand om varandra... och vad gör vi? vi plågar djur som tog våra förfäder lång tid att avla fram! :angry:
Jag håller med jag skäms också att jag är född i denna värld .Och flesta säger att kärlek är viktigast jaha när man dödar djur betyder det kärlek -.-.MEN DET ÄR FOLK SOM INTE BRYR SIG OCH T.EX OM EN KATTUNGE GÅR I VÄGEN SÅ SPARKAR DEM BARA TILL DEN ELLER OM EN KATT GÅR I VÄGEN SÅ KOMMER DET EN BIL OCH SER KATTEN OCH BRYR SIG INTE OCH KÖR ÖVER DEN ASSÅ JAG BLIR ARGGGGGGGGGGGGG :angry:
Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh: Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...
Vi är en annan ras av djur.t.ex katt är en ras av djur hundar är en ras av djur det finns olika raser.Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh: Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...
Visst, jag fattar nästan. Om du menar att människor är djur då fattar jag...(0012 @ 07/01-2005 12:12:32)Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh: Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...
Vi är en annan ras av djur.t.ex katt är en ras av djur hundar är en ras av djur det finns olika raser.
de är någ lite lättare att säga att vi människor är djur....
vi har en gång haft samma IQ som våra djur vänner!
bara för att vi ligger på rätt sida om utveklingskurvan..... så ska vi inte behandla våra djur så illa!
Djur är lika värda som oss tycker jag i alla fall.
Jag fattar inte hur man kan göra nåt sånt! Helt idiotiskt :angry:
dumt att spendera stålar på sånt skit när det finns folk som svälter, och inte bara i afrika och typ asien utan även i england, fast kanske inte lika många, precis som i sverige
det måste stoppas helt det skulle aldrig någonsin gå igenom det skulle bli ett ramaskri. hur f*n kan man låta människans fåfänga gå ut över ett stakkars djur FYFAN jag mår illa det är lika vidrigt som solglasögon till hundar vilken j*vla hund skulle ta på sig solglasögon annars lixom? det är ju skadligt för deras ögon. :angry: :angry: :angry: :angry:Har ni sett vilken ny dokusåpa som kanske ska starta i England? Extreme Pet Makeover! Fy, vad grymt! Jag tror inte det finns nåt djur som skulle be om att få bli plastikopererat om det kunde tala. Det är bara för djurägarnas egen skull. Hur kan de vilja skada sina djur på det sättet? Den som låter plastikoperera sitt husdjur är inte riktigt klok.
Djur är verkligen inte männsikor det är bara rabiata veganer som eldar upp grisar som tror det. Däremot så är människor djur som har fått gåvan den motsatta tummen därav våran otroliga hjärnkapacitet. Våga äta kött men man ska f*n inte plåga djur dom har ju faktiskt känslor det är bvevisat tex en hund ligger på samma intellektuella nivå som ett 4 årigt barn.Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh: Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...
Orka whina!
Visst, jag tycker synd om djuren, det är sjukt med bara tanken på plastikoperation på djur, men ni har konstaterat att vi är idioter och djuren är lika värda som oss* minst 10 gånger!
*(:wacko:, om ni förstod...särskrivning!)
Om ingen bryr sig så fortsätter ju galenskapen fattar du väl?!?Orka whina!
Visst, jag tycker synd om djuren, det är sjukt med bara tanken på plastikoperation på djur, men ni har konstaterat att vi är idioter och djuren är lika värda som oss* minst 10 gånger!
*(:wacko:, om ni förstod...särskrivning!)