en schen jag aldrig kommer att glömma är när link för första gången drar upp Master sword och ser att han har växt upp.
En Oförglömlig Schen I Ett Spel
När man klarar Pikmin och upptäcker att det man trodde var den häftigaste delen i hela spelet egentligen var en spargris... <_<
En till schen när man spelade metroid till nes så trodde man att samus var en kille men i slutet tar HON av sig hjälmen och samus var en tjej
Samma här.en schen jag aldrig kommer att glömma är när link för första gången drar upp Master sword och ser att han har växt upp.
när jag såg att Noki Bay(Super Mario Sunshine) är JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE STOR!!! :blink:
när man ser yoshi drunkna i (super mario sun shine) jag älskar yoshi men det är tur att en ny yoshi komer
När Falco kommer tillbaka i Staf fox aventures trodde han hade lämmnat Teamet för evigt
tutankoopa, skriv bara scener ur GAMECUBE spel, inget annat...
Japp... Men jag håller med om när Link tar Master Sword är svinhäftig!
↗ till inläggetJapp... Men jag håller med om när Link tar Master Sword är svinhäftig!
håller åckså med
Överdriven scen när link drar upp svärdet... =)
http://www.zeldauniverse.net/downloads/wal...mlinkpmsbig.jpg
jo, när link tar upp master sword=)
↗ till inläggettutankoopa, skriv bara scener ur GAMECUBE spel, inget annat...
vilket forum ska man skriva i om man vill ställa den här frågan om alla spel då?
mina favoritER :( :
när man klarar normal under två timmar på normal eller hard på metroid: Zero mission (GBA)
När Falco kommer i Starfox (GC)
Massor med scener från Final Fantasy X b la. När Tidus och Yuna ser på varandra för första gången och när dom (hånglar) eller vad man ska säga i skogen för första gången. (PS 2)
När MR. X har kidnappat flickan i KUNG FU (nes). Den är så hård:P
Skriv Helst GC spel
jag tycker när fox pratar med tricy första gången
varför blev det så många inlägg
det måste vara när man räddar Tingle från fängelset i Wind Waker!b Jag glömmer aldrig ljudet från Tingles skor :P