💬
Logga in
Fuska.se

En Oförglömlig Schen I Ett Spel

123 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Jag klarade Tales of Symphonia i morse halv fem. satt dom sista 12 timmarna igår kväll/natt (i sträck). Jag tyckte slutet var jävligt ballt där. Kommer inte att glömma!

Nivå 10 · Veteranfuskare

När man ser med kikaren upp mot Majoras när han hoppar där uppe komemr jag nästan aldrig att glöma i spelet Zelda majora´s mask

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja... Jag glömmer verkligen inte när han klappar sig själv på arslet...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nivå 5 · Fuskare

Jag har ju inte GC! :(

Kan jag skriva en SSB-scen?

Isf, när man klarade spelet på Very Easy med 5 Liv, och sen när man gått igenom all text så står det "Warning". Jag blev helt chockad, "Vadå???" *läser vidare*. "Challenger apporaching", då tänker man "Okej, vad menas med det?"

Sen när man klarar Jigglypuff, "You can now use the balloon pkmn jigglypuff". "Puh, det var inte Warning på riktigt!"

Ungefär så... :P

Nivå 7 · Fuskare

när yoshi kläcks på paper mario the thousand year door för yoshi (och bowser jr) ROCKAR

Nivå 2 · Novis

hehe jag gillar när man får ljuspilen av zelda i oot annars är det när man får ocarinan i oot...

När man efter en Lång strid mot Ganon får sticka in Master Sword Rakt i Näsan på honom

OOT finns till GC

15 Feb 2005
Nivå 2 · Novis

Den grymaste och mest oförglömliga scenen när link kör svärdet i huvet på ganondorf på oot.

En till scen på Sonic Adventure 2 battle när eggman befriar Shadow den är grym!!!

:evil: :medieval: :evil:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Den grymaste och mest oförglömliga scenen när link kör svärdet i huvet på ganondorf på oot.

Det hade jag glömt det rä et mycker bra spel ögonblick

Nivå 6 · Fuskare

Då Link efter några slag mot ganondorfs svärd,hoppar högt upp i luften,gör några volter och med ett oslagbart grepp trycker in master sword i ganondorfs skalle.

Han står alldeles stel och stammar fram hans sista mening"The..wind............It is...blowing".

Och sen ser man hur hans kropp sakta blir til en staty.

Oförglömligt.

Nivå 10 · Veteranfuskare

japp, helt oförglömligt minns det som att det var i går

Nivå 6 · Fuskare

det var igår :P

Nivå 7 · Fuskare

när link kör svärdet rakt genom huvet på ganondorf

19 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

eller när tetra sätter link i en tunna och skuter honom till jag kom inte ihåg vad ön heter men när link flyger rakt in i väggen den är bra

20 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

När man hittar tricky i Starfox Adaventures.

Nivå 2 · Novis

jo, jag klarade inte oot till n64 för ja va så liten då... men nu när ja hade gc klara ja de o ja äääääääälskar skitmånga scener i tlozoot o tlozmm ;) när ja va liten klara ja bara till water temple så ja fick inte se så många bra scener då :(

ps kikkoman, ön heter forsaken fortress ;)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag klarade oot när jag var ca 6 år och super mario 64 när jag var sju.

Men jag minns oot bäst när jag klarade det och majora´s mask.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in