Bäst scen e lätt i Zelda orcina of time, när man "dödar" Ganon första gången (i tornet) o sedan blir tvungen att kicka butt me han igen :D
:kung:
Bäst scen e lätt i Zelda orcina of time, när man "dödar" Ganon första gången (i tornet) o sedan blir tvungen att kicka butt me han igen :D
:kung:
↗ till inläggetdet måste vara när man räddar Tingle från fängelset i Wind Waker!b Jag glömmer aldrig ljudet från Tingles skor :P
Haha ja jag håller med :)
En scen jag kommer ihåg är när man kör ner
svärdet i Ganondorfs huvud i TWW :)
Den bästa scenen är ju när link tar upp Master Sword..och när man kickar på Death Mountain(ser ut som det berget) i majoras mask..när man nyss har spelat OOT så får man en hemlängtan tillbacka till Hyrule......får en sådan mysko känsla..
Ett litet minne jag var med 4 kompisar och jag mötte en i match i bowser castle i MKDD han var nära på komma i mål och vad händer då jo jag fick en svamp och jag vann racet med en liten hundradels marginal :lol:
300 inlägg nu :)
När jag körde SSB första gången som 6 åring jag var kirby
När jag upptäckte att jag var grym med Bowser SSBM :P
Nä, jag skoja bara. Fast jag är det. När maskhandlaren i Majoras Mask blir sur :D
[ÄNDRAT]
Den scenen på Zelda Tww när Link träffar Ganon i Forsaken Fortress (andra gången) När Link tror att han kan döda Ganon med sin nya Master Sword.
Link springer fram mot Ganon och sedan flyttas kameran utanför tornet och man hör ett svärdhugg..Link blundar och tittar upp mot Ganon och får en smäll så han flyger nåra meter. :P
en låt e det då det e låten fron sonic heroes
När jag spräkta tigels balong hihihihi
Jag har fått ett nytt som aldrig kommer lämna hjärtat...klara street fighter II på svårighets grad 7 (svåraste)...utan att förlora en enda rond. Det var med RYU och jag har velat klara detta i över ett års tid och har spelat street fighter lite då och då sedan releasen 92 eller 93...YEAH!
Mitt ögonblik:1:Yoshis story.Credits...(gråt)
2:Super Mario 64.Hela spelet är ett ögonblik...som slår alla gräslökar och talande vattenslager i världen.
3:TLOZ:WW.Första delen slår salami.Sen blir det tråkigt..
4:Nintendo DS.Längtat efter i 14månader...mina nästa 14timmar är ögonblick...
Baten kaitos, när man får reda på att kalas är "the white winged darkness"
dvs när man får reda på att kalas är ondingen...exakt samma som i ett ff spel förresten...
vet att det helst skulle vara GC spel men några av de oförglömliga scenerna finns ju i The Legend of Zelda, A Link To The Past. Typ när man dra upp mästersvärdet och när man för första gången kommer ut i ljusvärlden från kyrkan och man hör den riktiga zelda musiken för första gången :D Helt öförglömliga scener :)
Låt se...Kanske på Pokemon Colloseum på slutet.
↗ till inläggetvad händer då?Låt se...Kanske på Pokemon Colloseum på slutet.
Jag har ett nytt som är till Xbox det är till Fable när jag snodde massa saer och vart jagad av jättemånga vakter tillslut snodde jag så mycket saker att jag hamnade i fängelset :(
när kirby tar självmord! :cool:
0033, det är till xbox! vi är gc! iallafall jag tror vi alla är eniga om att zelda spelen är dom som har fångat våra hjärtan mest eller hur!? ^_^ B)
ja du har rätt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in