Star Fox Assault när Oikonny skriker:
"Uncle Andross!!"
efter en Aparoid har skjutit ner hans skepp.
Star Fox Assault när Oikonny skriker:
"Uncle Andross!!"
efter en Aparoid har skjutit ner hans skepp.
när sniper wolf dör i mgs1 the twins snake. man börja nästan gråta.helt oförglömligt.eller när psycho mantis dör en väldigt vacker bild av världen :)
I slutet av Zelda Wind Waker när link får in svärdet i ganons huvud och ganon blir till sten.
när link kommer in i hurule castle för första gången (wind waker)! han är bara såååååå cool när han ba: :huh: eller hur!?
när man fick se tingle i ww det var bara såååååååååå coolt!!!!!!!!
I MGS: Twin Snakes. När Ocelot ska tortera Snake, då snurrar han pistolen å tappar den. :P
I MKDD När jag klarade All cup tour i Mirror mode
Från början i Zelda OoT när man ksa gå in i Slottet då Ganondorf kommer irdande med Zelda Det är ockås oföglömligt nästan
Hmm... får se.. Lite svårt å komma på nån...Men det var när Bowser började tralla runt på Mario Party 6...
när man kör master sword i ganons huvud det glömmer jag aldrig för då gjorde min tjej slut :(
håller med baranoi det var fett kul
↗ till inläggetDet är ju synd om han ju! Det är inte så lätt med vänster hand! Det är Ninjans fel!håller med baranoi det var fett kul
tycker en annan oförgömig scen e när Corp. Hart dör i Time Splitters 2 o Sargeant Cortez skriker: Nooooooooo!!! :)
Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?
↗ till inläggetNä, vad gjorde han?Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?
↗ till inläggetAja, han gjorde mig överlycklig iaf... Väldigt tur vill säga-.-- Han slog ut den sista Mr Game and watch..Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?
↗ till inläggetMen om den blåa dör, (han man styr) dör väll oxå den rosa?Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?
Jo, men det tar någon sekund så den kan hinna slå till den sista. Glöm inte heller att man kan byta klädsel så man kan förvirra polarna i multiplayer =). Continue everyone!
När man äntligen klarar av Ganon i Oot.Jag tyckte att Zelda och Link skulle bli ett par!Snyft! :cry:
↗ till inläggetNja, byta klädsel kan man väl ändå inte göra....? I sånna fall hur? Jo, som sagt... jag åkte upp i luften... det var så jag skulle dött... Ni vet hur jag menar...Fast nu ska vi inte prata mer om den rötan--- :visslar:Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in