Jag tycker när man klarade ut Super Smach Bros
En Oförglömlig Schen I Ett Spel
på rayman3 när "doktorn med lila hår" kommer in och börjar spela trumma på magen på raymans "grodkompis"
När Ridley kommer flygande över is världens himmel på Metroid prime
När jag klarade Mario Kart! <_<
Kom på ett till, inte precis ett spelögogblick men det var coolt.
Jag körde Multiplayer i Time splitter 2 och då dog jag Direkt när jag vaknade upp stod en fiende fram för mig, skjöt ett skott och då ramlade han ner på knäna och tog sig runt hjärtat. Det var :cool:
Mest minnesvärda är ju helt klart slutscenen ur Metroid Prime. Det typiska filmslutet när en hand sträcks ut ur de slemmiga resterna efter metroid prime (slutscenen, efter att man klarat sista bossen)
Det roligaste måste var i Tww när link dunsar rätt in i väggen bär han skjuts iväg till forsaken fotress.
ha, jag klara spelet på mp2e här för ett ga sen och när man klarat sista bossen och när man ser samus utan dräkt... fult gjord egentligen... men vad kan man klaga på när exakt ALLT är snyggt i resten av spelet? :kung:
mitt blir nog när man klarat FF:CC :D
↗ till inläggetNär Ridley kommer flygande över is världens himmel på Metroid prime
Det var :cool:
↗ till inläggetNär Ridley kommer flygande över is världens himmel på Metroid prime
ja det var bra
när dom tog ut mario från tavlan i Luigi's Mansion :lol:
haha den bästa är klart när fox ser hon där blåa räv-tjejen (ingen aning om va hon heter) haha han ser skit fjantig ut:P
lite romantisk musik och asful tjej XD
va? Krystall är ju rååå cool :P . (tjejen i star fox). Men watta fuck. Kan man se Samus utan dräkt å hennes ansikte i Metroid Prime 2?
En som är cool är när Hela gänget i golden sun: Lost age ska åka ut från Lemuria och jag tror Sheeba frågar hur gammal Pierce är...Det är ju sååå häftigt.
En härlig scen som jag tycker är i Paper mario 2 när Bowser står och pratar med en Peach poster jag skrattade som tusan :P
när man klarat avsuper mario sunshine säger bowser jr:dad..
bowser:yes
jr:I WANNA FIGHT MARIO AGAIN!
bowser: thats my boy!
det är f*n kul!
nää,han säger så här:
Bowser:Jr,I got something difficult to say too you about princess Peach..
Jr:I know,she's not really my mama.
Someday when I'm bigger*dödstyst pause*I wanna fight that Mario again!!
Bowser:That's my boy,but a real Koopa King keeps strong forever,but now,let's rest for avile.
jaja men typ!
↗ till inläggetde e inte typ. :Pjaja men typ!
↗ till inläggetjag tycker när fox pratar med tricy första gången
mmm. den e bra