jag är avundsjuk på X-box jag beundrar dess skönhet jag fick välja på en X-box och ett Gameboy jag valde Gamebo. Hur kan jag få pengarna tillbaks???
Jag Är Avundsjuk
sälja de ;)
men om du inte spelat med det och öppnat kartången så kunnde du ha lämnat till backa det
Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!!
Om du nyss fått gameboyet så kan du kanske lämna tillbaka det, men om du har haft det ett tag, så kanske du kan sälja det och sen köpa X-box
Ganska stor skillnad mellan ett gameboy och en Xbox...
Priset också lr?
Typ 500 kr
Jo, men jag menade att han får ju kanske betala lite emmelan
Sälj det, och sedan sparar du ihop resten av pengarna..
Sälj det och spara mer pengar.
↗ till inläggethur kunde du göra det valet?! :huh:jag är avundsjuk på X-box jag beundrar dess skönhet jag fick välja på en X-box och ett Gameboy jag valde Gamebo. Hur kan jag få pengarna tillbaks???
eller hur. det var inget bra val asså antingen så säljer du det och sparar till x-box men asså vilket gameboy köpte du pocket color eller SP???
Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!!
nee det tycker jag inte det är lite onödigt att ha 2 spel konsoler :blink:
Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba....
Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler
Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler
men man kan inte spela 8 konsoler Samtingt eller inte 2 heller :angry:
Asså du sitter ju inte hemma o spelar gba.... Om game boy räknas som en spel konsol så har jag hmm 8 konsoler
men man kan inte spela 8 konsoler Samtingt eller inte 2 heller :angry:
willeo: Haha, jag spelar för tillfället GC, GBA, Ps2, Xbox och PC.. Att äga fler konsoler är bara roligt.
↗ till inläggettycker jag med :D jag har Pc och x-box :)willeo: Haha, jag spelar för tillfället GC, GBA, Ps2, Xbox och PC.. Att äga fler konsoler är bara roligt.
↗ till inläggetVaddå onödigt med två konsoller? Man vill väl ha lite variation.Behåll Gameboyet och önska dig ett X-box när du fyller år!!
nee det tycker jag inte det är lite onödigt att ha 2 spel konsoler :blink:
Hur i hela värden kan man välja ett gameboy?framför x-box? :huh:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!................................. :bah:
för det ska va x-box.! B)