Vet du inte vad det betyder eller?
Förresten vad e Slamvan för bil??
Sorry för dubbelinlägget.. :(
Kan nån modds ta bort dt??
Vet du inte vad det betyder eller?
Förresten vad e Slamvan för bil??
Sorry för dubbelinlägget.. :(
Kan nån modds ta bort dt??
de e lungt... slamvan e en... lowrider med flak där bak.. :P typ
jag har bara sett dom i los santos
Öhhh..?
Jag ska kolla i min guide sen..
↗ till inläggetJag har klarat den andra listan nu :DÖhhh..?
Jag ska kolla i min guide sen..
duuktigt... :D
↗ till inläggetJag har bara två bilar kvar att exportera på den tredje listan :Dduuktigt... :D
↗ till inläggetde e lungt... slamvan e en... lowrider med flak där bak.. :P typ
jag har bara sett dom i los santos
Ok, nu vet jag vilken den är! :P Men det heter faktiskt en Lowridertruck. :bah:
↗ till inläggetvar finns bullet? kan du vara lite mer exakt?Wow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P
↗ till inläggetWow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P
Om du åker på vägen från flygplatsen, så åker du tills den första korsningen åt vänster(man kan inte svänga åt höger), sen svänger du direkt till höger o åker lite ner för baken, men svänger in i en lite gård på höger sidan, där står bilen.
Lycka till! :student:
↗ till inläggetMan kan importera bullet när man är klar med dom 3 listorna.Wow! Men jag vet hursomhällst vart Bullet står, den är inte långt från hamnen i San Fierro! Gjorde om en SlamVan en gång (I Los Santos) den blev grym! med avgas trimmning:P
Men du frågade ju var man kan hitta den, så hur kommer detta in i bilden? :huh:
jag har redan sagt det <_< <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in