💬
Logga in
Fuska.se

Något Elakt Ni Har Gjort :evil:

177 svar · startad

jo men min story var faktist sann

Nivå 0 · Nykomling

Ja, det är ju lätt för dig att säga...
13 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

det jag har skrivit är inte sant min brosa ha varit inne på min användare för jag glömde logga ut

Nivå 0 · Nykomling

den kanske är sann i dina drömmar :P skoja bara men jag tror inte på det att du kan göra matrix slag
14 Jan 2005

nej men ni har missförstått mig jag slog hårt i plexus med handflatan asså i mitten av brösten då flyger man

Nivå 0 · Nykomling

Adema, det krävs otroligt mycket kraft för att det ska bli så som du beskrev det... Och jag tvivlar på att du, själv, har all den kraften som behövs.

Nivå 0 · Nykomling

nej men ni har missförstått mig jag slog hårt i plexus med handflatan asså i mitten av brösten då flyger man

man flyger inte om man slår någon där
15 Jan 2005

jo man kan men va f*n han är 1,29 lång och väger typ 25 kg går det inte då eller

Nivå 0 · Nykomling

är du en jätte då eller?

Nivå 0 · Nykomling

jo man kan men va f*n han är 1,29 lång och väger typ 25 kg går det inte då eller

man flyger inte men man kan ramla baklänges
Nivå 0 · Nykomling

adema du kanske är den som är ddär nere på en bifogad fil :lol:

post-30-1105787268_thumb.png

Senast ändrad:

22 Jan 2005

det värsta jag har gjort blev polisanmält och det ska vi inte prata om här

Nivå 0 · Nykomling

en på min skola är ganska bråkig och en gång körde vi kott krig mot han och hans kompisar då blev han sur och sa att han skule slå oss och då sprang vi i väg

ps.Hela doms klass hatar oss :evil:

29 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

en kille som bodde i staden för bus ringde på all hus i 5 kvarter och några listade ut att han gjorde på alla för att alla gick ut samtidigt så då förstod dom att han ringde på alla hus så dom anmälde till polisen men som tur skulle den killen flytta så ingen fick tag i honom :P det var för 2 år sedan

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

dom skylde på matanterna. Nu är matanterna skyldiga flera 1000 när dom skylde på dom stod jag och skrattade

Dom som inte fattar att han ljuger måste vara lite kokko för asså ... vem egentligen skulle bränna net matsalen utan att ens säga till sina föreldrar men det kvittar me ljuger gör du iaf

30 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Asså man vet ju aldrig om han luger han kan ju ha sakt till sina föräldrar senare

31 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

En liten rolig sak som jag o mina kompisar gjorde när vi stog vid en av bussarna: (det e alltid kaos när man ska gå på den bussen, alla trycker på och alla ska in samtidigt..) vi hade varsin såndär grön smällare som sprakar o glittrar lite och när bussen kom så tände vi smällarna och kastade in dom mellan benen på dom som tryckte på (har en rolig förmåga att alltid komma först i kön :P) och då skingrades ALLA väldigt, väldigt snabbt :D... så den dagen va det lugnt att gå på bussen :P

3 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

:P haha den var bra

4 Feb 2005

Är det enda Elaka man kan göra att slå ner folk?...

5 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ne att säga någor är värre tycker då jag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in