en gång råkade jag riva ner ett stearinljus och jag sprang där ifrån så matsalen brann upp :rolleyes:
Något Elakt Ni Har Gjort :evil:
SHIT!!!!!!!!!!
ingen vet att det var jag :evil: inte ens mina kompisar:evil:
skyllde dom å nån annan person??
ingen !
VAAAAA!!!!! :o
ungerfär hur mycket skylldiga vart dom??
vet inte
Jag är faktikst en allmänt trevligt kille ^_^
Jag är med i Friends, anti-mobbning och kamratstödje grupp, kan dock ha ett ganska högt temperament. Jag är en annan kille på fotbollsplanen än vad jag är i skolan kan jag säga :P
en gång va vi å badade på badhuset och då ståg en på den högsta trampolinen (10) och då puttade jag ner honom och han gjorde magplask jag ffick jätte mycke skäll
"'jocke"', det är inte roligt eller "coolt" när någon får etala PENGAR för det. + så kunde någon ha blivigt skadad <_<
haha,massor =D
hoppas jag får byta klass nu,sa en grej till min cpade fröken :D :D
jag har gjort taskiga saker om man säger så...Jag slog en i min klass på näsan så han grät det blev en folksamling
hahahaha bäst hittils om det e sant!en gång råkade jag riva ner ett stearinljus och jag sprang där ifrån så matsalen brann upp :rolleyes:
du e f*n grym ;)
Jag slog till en kille en gång.... på armen han flög en bit. Tror att han fick ont..han sa iallafall Ajj som f*n.
ja det är sant nu får vi äta i klassrumen dom håller på bygga en ny matsal(Trayton @ 16/11-2004 14:37:03)en gång råkade jag riva ner ett stearinljus och jag sprang där ifrån så matsalen brann upp :rolleyes:
hahahaha bäst hittils om det e sant!
du e f*n grym ;)
så grymt! :Pvet dina föräldrar att det var du?
coolt
ne dom vet inte det :lol:
jag blir "nästan" avundsjuk :P
det borde du nog vara :P