💬
Logga in
Fuska.se

Något Elakt Ni Har Gjort :evil:

177 svar · startad

LÖGN:

I förr går sparakade ja sönder alla toaletter!

8 Feb 2005

det var skitungar som kastade en snö boll på mig så jag sparka han i magen så han inte kunde andas på ett taghttp://smilies.jeeptalk.org/contrib/ruinkai/biggrinflip.gif

10 Feb 2005

Va f*n det va mig du sparka i magen!

Hehe ne då men det e inte kul att tappa andan

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ne det är inte kul att tappa andan en gång när vi körde brottning så var det en kille som hade ett snöre och han satt snöret bakom mig och jag tappade andan men jag ramlade på ryggen

Nivå 0 · Nykomling

En gån förstörde nån skit unge mitt "konstverk" i sandlådan (:P) så blev jag så blev jag så arg att jag jagade han med en stubbe.

(Jag:1 Han:0 :D )

Nivå 0 · Nykomling

ja minns en gång då brottades jag ocg några jag låg i underläge sen kom några killar och hoppade på mig med wrestling hopp så jag nästan tappade andan <_<

12 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

när vi bodde på ett ställe förut hade vi fönster i dörrarna..en gång när jag blev J*VLIGT arg hemma där vi bodde förut slog jag sönder 2 "dörrfönster" med en bar hand..

Nivå 0 · Nykomling

vart dina föräldrar sura?

:visslar:

Nivå 0 · Nykomling

ne..fast vi tog bort den dörren..hehehe

15 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Slog till min bästa kompis rätt på näsan en gång, fast vi tog det bra dagen efter ;)

Det var en kille som tog min mössa och sa att det var hans och då blev jag arg! När jag fick tag i han...

äh shit det vill ni inte veta.

20 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

När jag bllir arg jag slår inte dom jag gör smarta bus på dom.

exsepel ta deras prylar och skylla på non annan så att den andra personen får maser med stryk och sen gör jag den på nästa person SKIT ROLIGT testa det. :kung:

26 Feb 2005

Äh,ingen vill väl testa nånting som en kile som heter ''Mohammed'' hittat på?....

Nivå 0 · Nykomling

Jag är en ganska glad och trevlig kille, men alla kan väl bli störda och irreterade.

Det värsta jag vet är folk som är kaxiga, bortskämda och egoistiska. Dessa kan få sig en snyting nångång. Dock inget allvarligt.

Jag genomgår en utveckling när jag blir arg, och kan bli rejält aggresiv.

Nivå 0 · Nykomling

Mellanmjölk utväcklas till Lättmjölk

Pokedex:detta händer bara när han blivit mycket aggresiv

27 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mellanmjölk utväcklas till Lättmjölk

Pokedex:detta händer bara när han blivit mycket aggresiv

tror inte detta hör till emnet

jag brukar hella veten i andras skor det är :lol:

11 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Idag var vi på gruset bakom våran skola det är en fotbollsplan annars och då kom en kille cyklande som går i sexan och jag i femman, då sa min kompis Jocke var det inte han du brottade ner da började han sakta ner och titta på oss sen sa jag.

-Jag han med Kärringcykeln då slängde han cykeln och jagade mej men som tur är man ju ganska sanbb och jag han undan han började stanna efter drygt 100 meter :lol:

Nivå 0 · Nykomling

vi brukar skjut HS med en palst boll på tjerna i klassen

Och jag och Cheat Freak sitter brevid varnadra och vi sitter och säger varandras namn här på Fuska.se och vi brukar trycka fot på varan som man får ont och då säger vi Aj fast det låter kostig då hör alla det

Våran lärare ba: Är det oroligt?

och på en lektion skulle vi läsa då fick alla skratt attack först läste en konstigt sen läste jag Mullhachen alla skratt sen så var det en han kunde inte läsa för alla killar satt och skrattade

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in