Shedninja
↗ till inläggetHur faaaaaaaaaan får man Nincada att utvecklas till en Shedninja?? P.S HUUUUUUUR!!!???
Låt mig tänka...
du ska fånga den mista formen av den kommer ej ihåg va den hette sen ska du träna den tills den utvecklas då lär den sig fyra nya attacker om du lär han/hon alla attackerna får du shedninja
OBS ! du måste ha en ledig plats i ditt party
↗ till inläggetdu ska fånga den mista formen av den kommer ej ihåg va den hette sen ska du träna den tills den utvecklas då lär den sig fyra nya attacker om du lär han/hon alla attackerna får du shedninja
OBS ! du måste ha en ledig plats i ditt party
De funka inte.<_<
så gör man när du har fyra i partyt fånga nincada då har du 5 pokmoen träna den till lv 20 den utvecklas till någon och om du kollar i partyt har du 6 pokemon på sjätte platsen står en shedinja.
Du måste också ha en tom Pokeboll också!
↗ till inläggetså gör man när du har fyra i partyt fånga nincada då har du 5 pokmoen träna den till lv 20 den utvecklas till någon och om du kollar i partyt har du 6 pokemon på sjätte platsen står en shedinja.
cool!!
Nu fatta jag. :visslar:
okej
så får du shedinja gå in iligan och ha med dig nicada och ha en tom plats i din party och när nicada utveklas så kommer shedinja va i den toma plasten
han vet redan hur man gör
och lär den attackerna som den vill lära sej när den utväklas.
↗ till inläggetoch lär den attackerna som den vill lära sej när den utväklas.
Det måste man inte.
Shedinja lockas av nån anledning dit vart en nincada utvecklas till Ninjask
Nepp det är skalet liksom på ninjask eller nått det är därför den bara har 1 HP
Shedinja är hel konstig,men samtidigt cool
↗ till inläggetNepp det är skalet liksom på ninjask eller nått det är därför den bara har 1 HP
Well Mr SmartyPants jag säger det som står i PokéDexet i Sapphire
Här har du!
Ruby: SHEDINJA's hard body doesn't move - not even a twitch. In fact, its body appears to be merely a hollow shell. It is believed that this POKEMON will steal the spirit of anyone peering into its hollow body from its back.
Sapphire: SHEDINJA is a peculiar POKEMON. It seems to appear unsought in a POKE BALL after a NINCADA evolves. This bizarre POKEMON is entirely immobile - it doesn't even breathe
Jag vet exakt hur man får shedinja.
Fånga en Nincada.
Träna Den till lvl 19
Ge den en Net Ball.
Utväckla Den.
Den Blir En Shedinja.
:student:
Den e bra på 100! :cool:
↗ till inläggetJag vet exakt hur man får shedinja.
Fånga en Nincada.
Träna Den till lvl 19
Ge den en Net Ball.
Utväckla Den.
Den Blir En Shedinja.
:student:
Läs hela ämnet innan du svarar. <_<