💬
Logga in
Fuska.se

Need For Speed Underground 2

60 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag läste på en hemsida om Need For Speed Underground 2...

Där stod det en massa tips om vilken bil man skulle ha och så..

Det stod att om man får alla unika trimgrejer så blir det NfS U 2:s snabbaste bil

Toyota Celica...... Det kan stämma men jag har hittat en bil som har mer i styrning och toppfart och acceleration...

Audi A3... Har du alla unika prestanda delar som du får via vessa antal vinster i outrun och alla nivå 3 grejer så har den fullt i acceleration och topphastighet och nästan fullt i styrning.......

Tack för mej

10 Jan 2005

men skylinen ä åt h*lvete snabb me... !... ä inte skylinen snabbare... ?..andra säger att audi TT ä sanbbast när man har allt.. !..

11 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Skylinen e också snabb tt:n med... men men... jag skiter igentligen hur snabb bilen e... bara den e grymt häftig så e det ok...

12 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Mustangen är f*n snabbast har kört i 390 km/h med den

men accelation är det lexus IS300 0-60 mph på 1,88 s

har du mph???? du ska ju ändra till km/h...

13 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

peugot106!!!!....kanske inte snabbast men coolast!! :lol: har en supra också.....har inte spelat på ett tag nu men ändå.....!!!!!....

Nivå 0 · Nykomling

jag orkar inte..
(Mighty Me @ 13/01-2005 20:06:42)

jag orkar inte..

hur jäkla slö ä du?? bara använda fingrarna pyttelite..!
14 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag har en snygg lite Ford Focus o en sån stor SUV. B)

okej.. ja ahr en opel corsa 1,8, en Gul as snygg o stylad Hummer H2 o en audi TT..:D...

1 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

mx5:an är också rikigt bra

2 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag skaffade en cool Hummer i röd färg o med röd neon färg under bilen. B)

men de v aju kul...:P .. dom ä seg i accelationen som aset:..:( .. . men när man stylar ä dom as sköna:D

Nivå 0 · Nykomling

Ford mutang är min favvo och vw golf 4 gti

men ärligt.. vilken ä snabbast? skyline ? mustang ? impresa wrx ? evolution XIII ?TT ?

men ärligt.. vilken ä snabbast? skyline ? mustang ? impresa wrx ? evolution XIII ?TT ?

Nivå 0 · Nykomling

skylinen är f*n bäst av alla bilar tästade ha en toyota corola i slutet av spelet vann nåra race i början men inte senare :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

Nu har jag e lista på dem 5 snabbaste bilarna...

1. Toyota Celica

2. Audi A3

3. Nissan Skyline

4. Audi TT

5. Ford Mustang..

Ett annat tips:

Om du vill vara överlägsen på drag så ska du skaffa en Hummer H2 och trimma och styla den. Trimma till max... (funkar bara efter att du fått din fjärde sponsor)

Sen kör du vanliga dragrace med den.. om du får perfekt växling nästan hela tiden så kan jag lova dej att dem andra bilarna inte har en chans... Du spöar skiten ur dem.... lovar!

nice... ja har inte fått celician o skylinen än... :(.. .men får nog dom snart..

haha.. kan man vinna m e hummren... den ä ju f*n as cool o så men slö... !... men de ska ja testa

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

Accelerationen spelar ingen roll i drag typ...

Hummern äger

om ni inte vet hur man får "bodykit" så kommer det här..

när du har fått din fjärde sponsor så kör du 11 st outrun race ( måste vinna alla)

då får du bodykit...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in