Hej hej... e det nån som spelar kortspelet Yu-Gi-Oh treding card game?
Har en fråga: jag fick några kort, det stod att det va "Toon" kan man använda dom i en vanlig lek?
Hej hej... e det nån som spelar kortspelet Yu-Gi-Oh treding card game?
Har en fråga: jag fick några kort, det stod att det va "Toon" kan man använda dom i en vanlig lek?
svar: Ja.
Du måste ha ett annat kort som heter Toon World ute i spel för att kunna lägga ut dem.
ja fast dom suger!tar 500 livspoäng varenda gång dom atackerar.
De har en speciell effekt har jag för mig som är väldigt bra också!
Minns dock inte vilken :P
okej... mitt bästa kort är blue eyes toon dragon.... men det e ett sånt här toon kort =/ aja vilka e era bästa kort då?
Har inte några av de korten men det låter lite frestande att prova. Kanske är kul ^^ Slår nog syrran om vi skulle spela det :D
Mitt är "blue eyes white dragon".
Jahapp, det va ju kul ^^
min är blue eyes white dragon och catapult turtle
blue eyes toon dragon tar direkt på livspoängen om din motståndare inte också har ett toon monster på spelplan
Mitt bästa kort är antingen cheanch of harts eller hur det stavas eller moster reborn eller kanse typ blue-eyes-wite-dragon=9
"hihi" det heter inte moster reborn, det heter monster reborn... :rolleyes:Mitt bästa kort är antingen cheanch of harts eller hur det stavas eller moster reborn eller kanse typ blue-eyes-wite-dragon=9
great moth. barrel dragon.2 dark migican.black luster solider.
Mitt bästa är black luster soldier (ATK: 3000) men jag kommer nog få lite bättre monsterkort när jag fyller år nu i januari
mitt bästa kort är Sorcerer of Magic 9 stjärnor och 3200 i atk 2800 i def
mitt nästbästa är Blue eyes shining dragon/Blue eyes white dragon samma drake men shining e skönare 10 stjärnor och 3000 i atk 2500 i def..
jag fick dem idag när jag gick på Yu-Gi-Oh Filmen
jag fick också watapon med 1 stjärna och 200 i atk 300 i def
och trap kortet pyramid of light...
jag tycker ni borde se filmen den e jätte braa...
p.s alla kort va med i filmen..
:medieval:
:meddum:
3 blue eyes white dragon :D
jag vet inte men jag tror att man kan det ;)
när jag gick på boin fick jag bara watapon :angry:
jag gock på bion men fick bara en watapon :angry:
2 blue eyes är aslmäktiga
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in